1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Het was een mooie avond, enige minpunt vond ik de regen om 12 uur. Ik was drijfnat en ijskoud tegen 1 uur dus ben ook niet aan alles toegekomen. Wel echt genoten van al het mooie vuurwerk

Voel me prima, lekker vooruit kijken nu, Fallas is alweer in beeld.
Heel gek wellicht, maar die zondag gisteren zonder de winkels open is toch maf. Ik hoefde niets te regelen voor de jaarwisseling, want ging op visite en een kalmere jaarwisseling qua vuurwerk maakte het gisteren al dat het als 1 januari voelde. Het was al een soort van afgerond, de voorpret is zoveel meer waard, keek al uit naar vandaag om al die reacties en films te zien, lekker lijstjes maken voor dit jaar.

Enorm veel koppijn, drank en sigaretten en dan nog in de kou staan.
BRrrr, wel een voldoen gevoel na een prachtige kerstvakantie. Morgen weer aan de bak:cool:

Alsof ik me eigen kapot gezopen heb gister... Hoofdpijn niet te zunig, maar geen slok op! Misschien omdat ik tot half 6 video's heb lopen editen voor m'n YouTube kanaal XD

Ik voel me prima, leuke jaarwisseling gehad en echt genoten van het vuurwerk gister. Kan er wel weer even tegenaan.

Laat de voorpret maar weer beginnen! Vooral moe, maar ook wel tevreden. Vanavond maar wat cat1, en dan is het weer even sloes.

Moe maar voldaan. Blij dat we ongeschonden erdoorheen zijn gekomen. Ben wel wat gewend maar afsteken in de schilderswijk is next level. Compounds snel afsteken op het plein terwijl de cobras rond je oren vliegen. Nu nagenieten met het terugkijken van de filmpjes.

Brak, moe en er klaar mee. De platen met cakes van de 18:00 show nog even in de brand gezet en nog een paar mooie compounds weer opgeborgen voor komende jaarwisseling. Het was super en het weer viel alles mee!

Gesloopt haha
Vanmorgen 2 uur de straat opgeruimd, daarna op familie bezoek geweest en voor de rest lui op de bank.

Spierpijn in mn reet van t lange rijden. Spierpijn in mn armen van het sjouwen spierpijn in mn benen van t weg rennen. Schore keel van de rook. Maar het was het allemaal natuurlijk waard. Voldaan gevoel, als je de filmpjes terug kijkt en denken hoe je het volgend jaar gaat doen ;)

Nagenieten , de updates bekijken wat er is gebeurd .
voldaan van wat er is gebeurd in directe omgeving zo tof allemaal .

kheb nog niet opgeruimd omdat ik het morgen pas kan inleveren bij een inlever punt ... , beetje style loos maar waar moet ik het anders kwijt :D de kliko zit al vol . ( sorry buurt , morgens is alles schoon weer ) .

klinkt gek maar vind het fijn om ff de vuurwerk gekte weer tot rust te laten komen :) wel jammer dat januarie niks te bieden heeft , maar je moet ergens weer beginnen met het nieuwe jaar :)

Voorgaande jaren echt een leeg gevoel gehad na de jaarwisseling. Nu stukke beter, echt genoten van de dag en ben echt heel blij met de producten die ik had. Wel hopen dat ik dit jaar niet weer de griep krijg rond deze tijd haha.

Spierpijn! Maar zit enorm te genieten van alle ervaringen videos hier op het forum, ben stiekem alweer aan het kijken voor aanraders voor volgend jaar

Gemengd gevoel, enorm genoten gisteren maar tegelijkertijd die hizarre stortvloed aan negatief nieuws weer van alle kanten

Voorheen een voldaan gevoel gehad 1 januari, maar dit jaar niet helaas. Beetje een dipje vandaag, Door m'n collectie komt het niet, want die was echt top! Helaas was de stooklocatie in de avond bij een vriend van me wat minder denk ik. Geen buren die thuis waren of vuurwerk bij omliggende huizen. Hierdoor miste ik het gevoel van de totale chaos wel. Desondanks wel een leuke avond gehad, met top vuurwerk. Enkel een wat bittere nasmaak helaas.

Prima zoals elk jaar. Begint te wennen weinig afsteken door het klote weer. Mooi optijd er uit. Huis volledig ontkerst, alles schoongemaakt. Productief dagje! :)

Zonder dramatisch te doen valt het me best zwaar. En gevoel dat ik te gehaast ben geweest, waarbij ik bij bepaalde producten alles te weinig bewust beleefd heb. Maar dat trekt wel bij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan