1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel goed eigenlijk, ik kan terugkijken op een -tegen alle verwachtingen in- fantastisch oud en nieuw. Wat nou vuurwerkverbod? Het ging he-le-maal los hier. De hele avond bijna non-stop dikke cakes, compounds en shells die de lucht in gingen. Zelf ook heerlijk gestookt. De buurt vond het prachtig, er kwamen meerdere buren in de loop van de avond vragen of ik nog wel wat ging afsteken.

Ik denk dat we kunnen concluderen dat het vuurwerkverbod niet helemaal succesvol was :bye:

Vorig jaar voelde ik me teleurgesteld dat ik alleen maar Cat.1 had, ging om mij heen wel wat meer de lucht in.
Dit jaar besloten een 100 shots blok te stoken, maar hadden er veel meer moeten zijn, daarna uurtje door de stad gelopen wat een stook chaos, heerlijk!
Toch wel voldaan, en genoten, hele andere ervaring dan zelf de hele nacht stoken.

Moe maar voldaan! Heerlijke jaarwisseling gehad, volgas kunnen stoken en niks geen gezeik met de buurt. Boa's en politie waren ontzettend chill. Zo hoort het! :D

Beste wensen jongens!
Hier ook een prima gevoel, heerlijk dat er zoveel sfeer was, mensen op straat, iedereen genoot en in het dorp ging het los als normaal, prachtig! Genoten van de boxen die om ons heen af gingen ook, vorig jaar was het echt stil gewoon. Ook lekker door nu, zin in een nieuw jaar, dat het ook maar duidelijk is dat de ongevallen niet komen van kleinere gezelschappen die thuis oud en nieuw vieren met consumentenvuurwerk.

Echt een top o&n gehad. Eerlijk gezegd nog nooit zoveel vuurwerk gezien als vannacht. Bizar hoeveel er in de lucht ging en hoeveel mensen er over straat liepen. Allemaal heel gezellig en gemoedelijk. Toeschouwers waren erg dankbaar voor al het vuurwerk.

Voel me beetje brak, gelukkig weet ik waar het van komt :wink:
Afgelopen jaar verhuisd naar een jongere wijk en dat was goed te merken gisteren, hele mooie compounds voorbij zien komen en iedereen had duidelijk een topavond!
In diverse tuinen en opritten stonden partytentjes met een vuurkorfje en klonk er muziek, erg gezellig!

Compleet feest hier gister, heerlijk gewoon. Vanaf 10:00 tot 01:30 gewoon helemaal los in de hele wijk.

Me O&N is voor me gevoel ook nog nooit zo snel gegaan. Dat betekend dat we het naar ons zin hebben gehad.
Straks nog even de brandstapel opruimen. Deze smeulde een half uur geleden nog:D

Ik voel me verder prima(behalve spierpijn van de hele dag lopen) Het lege gevoel van normaal voelt dit jaar veel meer voldaan.

No Pyro No Party :handsup:

net wakker haha. stik van de spierpijn...niet gewend om heel de dag te bukken en te sjouwen lol.

brak dus, maar gevoel is zeer goed. stik zelfs nu nog van de adrenaline...een van de beste oud en nieuws ooit. ook had ik een van de beste 100.000 klappers ooit, met een ouderwetse eindbom.

dadelijk nog even wat oliebollen happen en dan op mijn gemak wat filmpjes in elkaar zetten

Wat fijn te lezen dat de meeste een goed oud en nieuw gehad hebben! Heb het zelf (ook) geweldig gehad.

Voor het eerst in Ermelo geweest, waar ik eerst nog een beetje bang was dat de buren vuurwerk niet konden waarderen, bleek later dat we samen met de buren stonden te stoken. Tevens kwamen er allemaal gezinnen naar deze straat om te kijken naar wat er allemaal de lucht in ging. Sfeer was echt super en heel veel mooi spul gezien.

Ik voel me goed, heerlijk geknald overal vuurwerk te zien. Het was een prachtavond als van ouds. Laat dit niet verpesten door het gevoel van 1 januari. Wat ik gisteren zag was echt geweldig en vannacht ook.

1 januari is wel een saaie maand, hoop dat het snel februari/maart is.

Vanochtend heerlijk wakker geworden, de boel geveegd en nog even de vuurton aangehad. Heb mij nog nooit zo goed gevoeld op 1 januari. Dat komt ook omdat het hier meer los ging dan voor het verbod. En geen gezeik gehad, alleen maar vrolijke mensen op straat en vooral heel veel vuurwerk. Ik maak mij ook niet meer druk over komend oud en nieuw nu, verbod of geen verbod.

Iedereen uiteraard de beste wensen gewenst!

Hier is het gevoel top. Ontzettend goede jaarwisseling beleeft waar het overal echt los ging. Zó veel vuurwerk gezien, nog nooit meegemaakt. Top dus. Zelf ook een hele ontspannen dag beleefd met een heerlijk toetje op 0:00. Vanochtend even de boel aangeveegd en rondgeweest met de bladblazer, helemaal top.

Ik werd vandaag wakker met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht. Had ik gedroomd of was het gewoon real, nou het was real. Samen met een maat en mijn vriendin gewoon tot 01.30 loppen stoken, alsof het was al voor het verbod. Alleen maar blije gezichten, een groot vuur, ontzettend veel vuurwerk en veel mensen beneden. O yahhh I loved it :)

Allemaal de beste wensen voor 2022!

Hier was het ook als vanouds een hele mooie oudejaarsdag. Lekker de hele dag gestookt, en om 0.00 uur ging het ook aardig los. Zelf ook alle cakes maar tevoorschijn getoverd en lekker geknald zoals het hoort. Super oud & Nieuw gehad, nu weer een jaar wachten:mad:

Kwam deze drone beelden uit Urk tegen op Youtube. De rode lichtjes zijn noodsignalen voor op zee. Echt werkelijk een schitterend beeld van de jaarwisseling zo met al die lichtjes in combi met het vuurwerk.

Ook ik heb een mooie jaarwisseling beleefd met inderdaad lekker veel vuurwerk. Ook mooi dat er desondanks toch een hoop gerotzooi was in het land. Dat pleit namelijk tegen de gedachte dat een vuurwerkverbod alle ongeregeldheden oplost. Ik heb wel een zure nasmaak voor alle NL-verkopers. Die zien dat half Nederland alle Duitse en Belgische zaken leeg hebben gekocht (mooi voor ons als liefhebbers natuurlijk). Terwijl zij alleen aan mochten prutsen met CAT1.

Dit lijkt mij een zeer sterk argument in de lobby vanuit de vuurwerkbranche voor dit jaar. Laten we alle winst en inkomsten uit de jaarwisseling afvloeien naar de ons omliggende landen en hebben we alsnog alle kosten en schade??? Daarnaast veel illegale knallers, opslag in garageboxen en weet ik waar. Er wordt namelijk niet veel minder gekocht. Laat dan de verkoop goed gereguleerd verlopen en laat de BTW en overige inkomsten uit winst- en inkomstenbelasting naar de NL staatskas vloeien!

Maar goed, veel beter had vannacht niet kunnen verlopen onder de huidige maatregelen!

Ik heb me nog nooit zó goed gevoeld in al die jaren. We hebben het allemaal samen gewoon geflikt :handsup::applause: De mooiste dikste middelvinger :droolthum

Laatst bewerkt:
was lekker vroeg wakker worden om 0700 door de kids. maar wat hebben ze, ikzelf, en de buren genoten van het vuurwerk rond middennacht. er was genoeg te zien in de buurt! dit jaar hopelijk weer!

Goede jaarwisseling gehad en een goed gevoel aan over gehouden! Verbod of niet net zoals vorig jaar was het gewoonweg los gaan!

Hier hebben we een week lang dan al verschillende activiteiten met de buurt dus dat scheelt een hoop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan