Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem eenmaal afsteekt ga je echt niet merken dat het 3 decibel minder hard is als vorig jaarVind 'm op de video's er eigenlijk gewoon goed uitzien maar ga door sommige reacties dan toch twijfelen of het een goede keuze was om er 120 voor neer te leggen. Ach, we gaan er gewoon van genieten!
Op de winkeliersdemo is er een andere versie (kijk maar naar de mines) geschoten dan bij Kuiper. Bij de winkeliersdemo was hij moddervet. Bij Kuiper vond ik hem beduidend tammer. Of laat ik het zo zeggen, er waren zat producten die meer indruk maakten kwa burst en spreidingIk had wederom weer hoge verwachtingen, helemaal na de Magnum demo waar deze meer dan prima presteerde. Echter wat viel het live wel wat tegenop zichzelf een goede compound dat is niet veranderd. Maar het echte wauw effect van het tempo, grote uitwerkingen in combinatie met die lompe dreunen is er wel vanaf. Zeker tussen andere toppers zoals Riakeo blokken.
Iedereen die hem vrijdag gezien heeft en ook in Dronten is geweest heeft echt wel aardig verschil gemerkt.Als je hem eenmaal afsteekt ga je echt niet merken dat het 3 decibel minder hard is als vorig jaar
Precies dit. Nogmaals voor alle twijfelaars of (mogelijk) teleurgestelden: hij is verre van slecht, maar het verschil in burst met die op de eerdere demo was echt duidelijk te merken. Zo lang je dat helder hebt en niet verwacht dat jouw doos in de straat een bovengemiddeld dikke burst heeft, zal je (met goed weer tenminste) vast niet teleurgesteld zijnIedereen die hem vrijdag gezien heeft en ook in Dronten is geweest heeft echt wel aardig verschil gemerkt.
In Dronten klapte hij alles er finaal uit. Zoals je ook terug kunt lezen in dit topic, waren er een heel aantal behoorlijk sceptisch. Het vermoeden was een dikke sample of nog een kooiexemplaar van 2024. Maar er werd stellig beweerd: kooiloze productie!
Nu hebben we hem vrijdag gezien. Slecht? Nee, dat ook niet. Maar toch wel een behoorlijk verschil met Dronten en deze stak er deze avond niet bovenuit. We hebben deze keer i.i.g. geen discussie of het mogelijk een sample of kooiexemplaar van 2024 was ;P

Deze kun je een jaar laten drogen, gaat niet veranderen... De omstandigheden waren super voor deze box, als je meer wind krijgt blijft er met deze burst weinig van over.OF hij heeft nog niet zoveel tijd gehad om wat op te drogen.
1 ding is zeker,elk exemplaar kan anders zijn,zolang je niet weet of deze "tamme" variant wel opdroog tijd heeft gehad en van welk jaar/batch die was valt er niks van te zeggen.
Voor t zelfde geld,klapt die van mij die ik heel ergens anders heb besteld wel de straatstenen eruit ,en dat kan voor meer mensen zo zijn.,
Hoe dan ook gewoon van genieten als t weer het toelaat,zeker met in t achterhoofd dat t wellicht voor t laatst is.

Haha zelfs dat wordt lastig, de meeste zijn F2 gewordenNou kijk er nu al naar uit,om 00:00u een doosje grondbloemen "stoken" geil zeg![]()