1,2" Gold Brutality Box

Rico

VWC lid
Artikelnummer: 6505
Artikelnaam: 1,2" Gold Brutality Box
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: De Gold Brutality Box is misschien wel de meest opmerkelijke box van het jaar! In een moordend tempo worden 100 zware schoten de lucht in geschoten. Maximaal gevuld dus gigantische boeketten waarmee u de buurt gegarandeerd op zijn kop zet!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 169,95 euro (adviesverkoopprijs)

gold brutality.png

Heb hem ook mee genomen tijdens het afhalen, maar heb hem niet geschoten. Vond de wind te hard om hem te stoken helaas. Op jou filmpje vind ik hem niet heel geweldig over komen, maar dan kan ook komen door de wind natuurlijk.

Heb hem ook mee genomen tijdens het afhalen, maar heb hem niet geschoten. Vond de wind te hard om hem te stoken helaas. Op jou filmpje vind ik hem niet heel geweldig over komen, maar dan kan ook komen door de wind natuurlijk.

Effecten lijken niet heel overweldigend, maar komt door de groothoeklens. Alles lijkt echt heel klein maar in de straat was dat zeker niet zo!

Ik vond deze best tegenvallen! Door het compound was er steeds een pauze, en er was geen finale.. Voor een box van 2 kilo mag je toch wel een dikke finale verwachten?
Effecten waren verder wel groot ondanks de wind.

Vond deze minder dan de Titanium 2 Brocade Blue, maar alsnog een prima bak hoor! Echter vind ik hem zeker niet meer waard dan de andere flowerbeds, die zijn qua adviesprijs wel lager. Mooie bak, maar ga zelf toch voor de andere flowerbeds.
Schoot tussendoor ook nog een Heron bak weg, dat is die waaier.

Vond deze minder dan de Titanium 2 Brocade Blue, maar alsnog een prima bak hoor! Echter vind ik hem zeker niet meer waard dan de andere flowerbeds, die zijn qua adviesprijs wel lager. Mooie bak, maar ga zelf toch voor de andere flowerbeds.
Schoot tussendoor ook nog een Heron bak weg, dat is die waaier.

Zo die waaier is echt vet zeg. Grote effecten blijft behoorlijk hangen ook!

Was de finale bak voor 18-19 hier. Mooi ding, maar de pauze tussen de individuele cakes "verpest" hem een beetje. Zonde.

Desondanks wel echt een lekkere rammer en een lucht vol goud

Back
Bovenaan