1.2" Freestyle Madness 100

Maar is die €150 waard? Vind dat zelf net iets teveel van het goede, ondanks alle positieve reacties.

150 euro waardig... nee, maar dat zijn de meeste kooiloze boxen voor mij niet, muv Riakeo in NL. Dan liever een assortimentje ofzo. Evenals de 144 shots 25mm boxen voor rond de 120 of meer, vind ik ook te prijzig.

Bron: huisman

Helaas heeft Magnum ons inmiddels nogmaals bevestigd dat de Freestyle Madness inderdaad helemaal uit het assortiment is.

Toen we vervolgens aangaven dat meerdere winkels ze wel nog aanbieden, waren ze verbaasd. Mogelijk denken deze winkels dat dit artikel in het assortiment blijft en dat ze verwachten dit artikel later in het jaar alsnog in te kopen. In ieder geval is dit artikel dit jaar aan nog geen enkele winkel verkocht, er is/was immers ook geen voorraad. Het enige wat nog kan is dat zo'n winkel zelf nog wat restvoorraad had staan.

Ook van andere winkels heb ik helaas de zelfde mededeling ontvangen.

Jammer! Echt een mega vet blok dit! Zelf in totaal 6 stuks in de collectie gehad de afgelopen jaren. Verveelde mij geen moment. De laatste cake past er dan niet helemaal lekker bij, maar de eerste 3 cakes maken dat helemaal goed!

Zag net ergens een berichtje voorbij komen dat de Freestyle madness waarschijnlijk niet wordt uitgeleverd op een locatie daar waar ik hem nog op moet halen!

Wat zouden jullie een waardige vervanger vinden?

De insane crown bomber
De 1,2 firestarter
Sky symphony

Zag net ergens een berichtje voorbij komen dat de Freestyle madness waarschijnlijk niet wordt uitgeleverd op een locatie daar waar ik hem nog op moet halen!

Wat zouden jullie een waardige vervanger vinden?

De insane crown bomber
De 1,2 firestarter
Sky symphony
Firestarter heeft zich bewezen met de demos toch?
Icb was vorig jaar kooi dus zal dit jaar iets minder klinken maar alsnog mooi
Sky zelf niet gehad

Ga het meemaken morgen of die er is of niet, ook al in februari besteld zou jammer zijn als die alsnog niet komt!!! En dat men me er niet over heeft ingelicht van tevoren vorig had ik er 4 besteld en door een afgekeurde batch kreeg ik er maar 2 maar werdt ik netjes van tevoren ingelicht, het was dan wel ergens anders dan waar ik hem nu besteld heb.

Moet wel een heel goed alternatief tegenover staan anders centjes direct terug en regel ik zelf nog wel wat als er nog wat over is 😂

Ziet er geweldig uit! Bijzonder felle kleurtjes, lekker tempo en een keer geen crackling finale! Jaloers, had 'm graag uitgeleverd gekregen. Staat me bij dat de laatste cake (finale) puur goud was; staat niet op de film. Blijkbaar nu alles kleur, past beter

Back
Bovenaan