1.2" Big Booster 100shots

Goeie keuze geweest om hem nu af te steken met weinig wind! Ook buiten de bebouwde kom, heb je goed gedaan 👍🏻

• Like
Waarderingen: RCL
Moet zeggen dat ie wel heel fraai overkomt zo ja, fijne film. Die blinker tips zijn wel echt goed.

• Like
Waarderingen: RCL
Is deze het waard voor 100,-? Ben benieuwd hoe 2025 batch is. Deze was met kooi en nu kooiloos toch?

Wordt bij centershop aangeboden voor 100,-

Als je deze hebt, Controleer ff het doorlont werk, de vertraging in deze (2025) is echt te lang!
Verder opzich niet slecht voor 1.4, burst was meer dan prima. Wel niet alle boeketten mooi rond maarja, kan ook niet alles hebben. Voor een mooie prijsje nog steeds een aanradertje naar mijn mening, maar oordel zelf maar😁

Als je deze hebt, Controleer ff het doorlont werk, de vertraging in deze (2025) is echt te lang!
Verder opzich niet slecht voor 1.4, burst was meer dan prima. Wel niet alle boeketten mooi rond maarja, kan ook niet alles hebben. Voor een mooie prijsje nog steeds een aanradertje naar mijn mening, maar oordel zelf maar😁

Onder deze weersomstandigheden stoort de traagheid mij niet direct!! Maar met een redelijke zucht wind lijkt deze wel ingeleverd te hebben! Afwachten, heb er zelf ook 3 van staan uit ‘25

Back
Bovenaan