05-09-07: Bezoek aan B&W Twello

Afcajax

VWC lid
1123_t1.jpg

Vandaag hebben Arjan en ik ter ere van mijn verjaardag :p een bezoekje gebracht aan Brave en Wichers in Twello. Hier wordt momenteel gewerkt aan een nieuwe opslagbunker en is er al een bestaande bunker, die binnenkort goed zijn voor zo'n 500.000 kilo aan consumentenvuurwerk.

1128_t1.jpg

Naast nieuw filmmateriaal dat we geschoten hebben, heb ik natuurlijk ook wat fotootjes rondgeklikt. Deze vind je in het volgende album:

http://www.arjanuitman.com/photos.php?task=album&id=54

Bedankt AFC Ajax. Collegiaal van je dat je de foto,s met ons wilt delen.
Ik had je op AVP al gefeliciteerd, bij deze nogmaals.
Leuke besteding van je dag overigens.
Foto,s zijn erg goed, leuk om te een kijkje te nemen in de keuken van B&W.

Mattenfreak en ik waren overigens diezelfde morgen bij B&W in Lelystad geweest voor een bezoek aan de showroom.
Mattenfreak zal die foto,s eerdaags op dit forum plaatsen.

Groetjes

Moontan.

:bye:

had het verslag al gelezen op AVP.. mooi verslag..*jaloers op videocam van Arjan*

leuke fotos ook verder

Zo leuk om dit te lezen/bekijken. Er zijn een hoop mooie en goede foto's gemaakt. Bedankt voor het delen van de foto's.
En als nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Dat noem ik nog eens cadeautje:D

Ik zie dat ze het daar ook een beetje met vuurwerk hebben ingericht. Toen wij(jeffrey1, the_bulldog en ik) er waren was het nog een kale ruimte met een tafel en stoelen.

Is de bunker al bijna af? Bij ons lag er alleen nog maar fundering en een kanaalplaatvloertje in.(Links naast de pomp van de sprinklerinstallatie)

m.v.g Jeroen13,7

Back
Bovenaan