vuurwerkpro
VWC lid
frits wat wordt de vervanger van de whistling leaves van orange label aangezien deze bij het gratis vuurwerk zit. erg jammer dat deze is afgekeurd overigens wilde hem heel graag zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
frits ik heb trouwens net de laatste bestelling geplaatst bij je maar ik heb weer geen bevestiging in me mailbox gekregen.
ik heb mail gestuurd! maar ik neem aan dat je het meld als er nieuws is !![]()
Dat is ook mogelijk.Ik ga morgen even langs om de vuurwerkbon van de sponsoractie te verzilveren, of is er een manier om het toch online te bestellen?
Hierbij de link om frits te sponseren en het kan heel gek lopen, ik had verleden jaar zomaar een vuurwerkbon van 100 EURO!!!
http://www.homeride.nl/lid/frits/profiel/
Elke euro staat voor 1 lot ,en met ieder lot KAN je een tegoedbon van 50 EURO winnen!
Waag een gok en wie weet !!! En je steunt gelijk een goed doel!
PS.
(Schrik niet van de 115 die er al staat,ik heb mijn bon weer gedoneerd dus er is pas voor 15 euro loten uitgegeven !)
Dat is ook mogelijk.
Gewoon een bestelling doen voor dat bedrag of meer.
Het verschil storten op de rekening van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Dan zet ik de bestelling op betaald en krijg jij het afhaalbewijs.
Langskomen is natuurlijk leuker denk ik maar alleen als je er tijd voor hebt.
Er zijn nu alweer loten te koop a €1.- per stuk.
De link staat een stuk terug.
Morgen eens even kijken dat 10tje van de staatsloterij kan mooi hier naar toe.
Kan je natuurlijk ook meedoen met de oudejaarsloterij, de hoofdprijs winnen en dat wat meer loten kopen voor het goede doel.
Elke euro gaat in elk geval naar het goede doel en komt op de juiste plaats terecht.
Alvast bedankt.
Ja nu je het zegt frits waar hangen de staatsloten in de winkel met postcode?
Hoop dat je ook weer tevreden bent met 5 bestellingen van mij 3 en 2 van de kinderen totaal 1400 budget was 1450,-
Ik in ieder geval ben tevreden bedankt weer en tot de volgende week
Als ik die staatsloten in de winkel hang worden ze gestolen zoals vele losse items in de winkel.
Er lopen helaas teveel mensen rond met lange vingers.
Er hangt tijdens de verkoopdagen een lijst op de palen en bij de afhaalbalie met daarop de postcodes en huisnummers van de winnaars van de oudejaarsloten en de pakketten die gewonnen zijn.