[Archief] Grof Geschut

Weinig reacties hier zeg...
En zo slecht lijk hij mij helemaal niet, kijk maar eens op dat filmpje van vuurwerkbieb! Prachtige blauwe mines met gigantische gouden boeketten, heerlijk!! Ik heb hem op mijn lijstje staan voor 2011/2012! Ik houd wel van grof geschut :D

Tja, ik heb deze ook gehad net als de Camuro King en Fire Flower en ik vond de Fire Flower toch echt meer zijn geld waard dan deze... Deze was zeker ook niet slecht hoor, maar heeft minder schoten dan de Fire Flower (en ook minder dan de Camuro King natuurlijk...) en mist toch een beetje een finale.
Zal eerdaags nog wel even van alle drie een filmpje posten, zijn allemaal op dezelfde plaats geschoten met dezelfde, helaas slechte, camera!

Weinig reacties hier zeg...
En zo slecht lijk hij mij helemaal niet, kijk maar eens op dat filmpje van vuurwerkbieb! Prachtige blauwe mines met gigantische gouden boeketten, heerlijk!! Ik heb hem op mijn lijstje staan voor 2011/2012! Ik houd wel van grof geschut :D

Heb hem voor het eerst gekocht dit jaar, op de demo's valt ie namelijk altijd op vanwege goud en blauw, maar voor mij ook vanwege de keiharde bursts die hij heeft. Qua effect is de vergelijking met de Camuro King te maken, echter is het effect in deze cake groter, maar gaat ie minder breed en is het tempo heel anders. Die Camuro King heb ik al heel wat keren mogen meemaken, vandaar dat ik dit jaar toch eens voor deze heb gekozen. :wink:
Echter is hij niet geschoten dit jaar, dus heb hem nog altijd niet in de straat meegemaakt... :p

Heb hem voor het eerst gekocht dit jaar, op de demo's valt ie namelijk altijd op vanwege goud en blauw, maar voor mij ook vanwege de keiharde bursts die hij heeft. Qua effect is de vergelijking met de Camuro King te maken, echter is het effect in deze cake groter, maar gaat ie minder breed en is het tempo heel anders. Die Camuro King heb ik al heel wat keren mogen meemaken, vandaar dat ik dit jaar toch eens voor deze heb gekozen. :wink:
Echter is hij niet geschoten dit jaar, dus heb hem nog altijd niet in de straat meegemaakt... :p

Goeie vergelijking, ik denk ook dat Grof Geschut hardere burstknallen heeft dan de Camuro King

Bij deze dan mijn filmpjes van Grof Geschut, Fire Flower en Camuro King. Helaas houd mijn camera niet van goud en blauw (in tegenstelling tot zijn baasje :p) dus de effecten komen niet helemaal goed over. Maar het verschil in tempo, effectgrootte en burst is er volgens mij wel uit te halen.

Grof Geschut:

Fire Flower:

Camuro King:

Laatst bewerkt:
Het is een concept van lesli die andere importeurs hebben verbetert op hun manier.
En ik vind iedere bak dan weer goed op hun eigen manier!
Lesli wint want daar licht de oorsprong.
Maar Witte tente wint het op efect grote en uitwerkings klasse
Maar daar in tegen wint de Royal in intensiteid! (snelheid en het oooh en aaaah effect).
tsja ik kan wel kiezen maar neem ze netzo lief alle 3!

Ik vind het wel echt een nadeel dat de productie niet consistent genoeg is om het idee solide uit de verf te doen komen. De bedoeling is een z-shape, zo vuurt het ook wel af. Maar dan komen de bombettes al op verschillende hoogtes, en ontbranden dan ook nog in wisselende volgorde. In elk geval krijg je geen nette z-shape in de lucht.

Het is de eerste keer dat ik deze gezien heb, maar wat een topper was het zeg. Dan hij niet consistent is kan een beetje te maken hebben met de wind, dat weet ik niet.

Al eerder is de vergelijking met o.a. Fire Flower genoemd, maar ik vind dit eigenlijk een ongepaste vergelijking. Ze waren totaal verschillend.

Wie weet staat Grof Geschut bij mij op het erf de 31e.

http://www.youtube.com/watch?v=Jz1zS_F0eqg
Even op 720p kijken zoals gewoonlijk!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan