Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weinig reacties hier zeg...
En zo slecht lijk hij mij helemaal niet, kijk maar eens op dat filmpje van vuurwerkbieb! Prachtige blauwe mines met gigantische gouden boeketten, heerlijk!! Ik heb hem op mijn lijstje staan voor 2011/2012! Ik houd wel van grof geschut![]()
Heb hem voor het eerst gekocht dit jaar, op de demo's valt ie namelijk altijd op vanwege goud en blauw, maar voor mij ook vanwege de keiharde bursts die hij heeft. Qua effect is de vergelijking met de Camuro King te maken, echter is het effect in deze cake groter, maar gaat ie minder breed en is het tempo heel anders. Die Camuro King heb ik al heel wat keren mogen meemaken, vandaar dat ik dit jaar toch eens voor deze heb gekozen.
Echter is hij niet geschoten dit jaar, dus heb hem nog altijd niet in de straat meegemaakt...![]()
+ http://www.youtube.com/watch?v=ZA2OKMlt24Q" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |