[Show] Hilversum Bevrijdingsdag - 5 mei 2026

Stil hier, terwijl dit toch ook wel een show is die in de categorie betere shows van het jaar valt naar mijn mening. Nog meer leden die gaan?

Vond het een leuke laser/vuurwerkshow met goede muziekkeuze!

Uiteindelijk toch nog een paar kleine balletjes de lucht in zien gaan. Misschien ook wel het gevoel van nostalgie wat hier altijd bij mij heerst, daar waar ik ben geboren en 25 jaar ben opgegroeid in Hilversum.

Grappig, vond er echt geen reet aan met al die lasers en die horsetails. 2” balletjes maakte iets goed maar was geen pleister op de wond.
Je mag er geen reet aan vinden. Maar je met de limitaties die in Hilversum gelden moet je ook geen Katwijk showtje verwachten.
Wat jij moet doen is in oktober lekker meegaan naar Valencia 😝

Je mag er geen reet aan vinden. Maar je met de limitaties die in Hilversum gelden moet je ook geen Katwijk showtje verwachten.
Wat jij moet doen is in oktober lekker meegaan naar Valencia 😝
Haha, reken er maar niet op vriend. Maar inderdaad. Er zitten limieten aan. Jammer. Maar daardoor vind ik de show het niet waard.

Gelet op de limiteringen die er op deze lokatie zijn gesteld, vond ik dit een heel aardige show. De lasers waren echt wel een toevoeging aan het vuurwerk, en het ondersteunde de muziek netjes. Ik zag gelaagdheid in het vuurwerk, af en toe strakke timing, en technisch mooie elementen. Natuurlijk denk ik met nostalgische gevoelens terug aan de tijd dat Azuma hier nog schoot, maar dit is in Nederland nou eenmaal helaas verleden tijd. Xena/Evento hadden echt hun best gedaan om er iets origineels neer te zetten en wat mij betreft is dat goed gelukt.

Schietbedrijven moeten gewoon lasers en vlammen met zn alle weigeren..

Vuurwerk is vuurwerk.

Xena heeft gedaan wat ze konden maar dit is niet waar de shows heen moeten gaan..

Schietbedrijven moeten gewoon lasers en vlammen met zn alle weigeren..

Vuurwerk is vuurwerk.

Xena heeft gedaan wat ze konden maar dit is niet waar de shows heen moeten gaan..
Mijn persoonlijke mening is juist met limieten die zijn gesteld door de gemeente dat het juist een aangename toevoeging is. Want zonder die lasers zal het vuurwerk wil heel erg pover overkomen als de Max 2 inch is.

Vind de combinatie dus wel leuk, dan wel lichtshow/ met vuurwerk of gewoon lekker veel prof vuurwerk zonder lichtshow.

Maar alles blijft persoonlijke smaak natuurlijk :)

Back
Bovenaan