VONC - Vuurwerk Ondernemers Nederlands Collectief

misschien een beetje gek maar is dit voor het vuurwerkbehoud of voor een goede afkoop? hoop het eerste

Vooropgesteld: top dat alles uit de kast gehaald wordt tegen het verbod. De timing is wat mij betreft wel bijzonder (laat). Het lijkt wel alsof nu ineens veel mensen gaan denken: potdomme, het gaat echt gebeuren, we moeten wat gaan doen !

Dit juich ik enorm toe! Hoe meer zielen, hoe beter!

Is het te laat? Het is nooit te laat, het is pas te laat als er een uitspraak geweest is en voor die tijd valt er nog genoeg te strijden.

Is het te laat? Het is nooit te laat, het is pas te laat als er een uitspraak geweest is en voor die tijd valt er nog genoeg te strijden.

Al zichtbaar op jullie website?

wordt/ben dan toch wel steeds nieuwsgieriger wat of welk collectief hier achter schuilt en waarom weer zo terughoudend mbt tot duidelijkheid en openbaring ??? snap het gewoon niet helemaal eerlijk gezegd ,don quichot ?????
Moet eerlijk zeggen dat ik hier zelf ook nog niets over weet, maar ieder tegengeluid stimuleer ik, want te laat is het pas als er definitief een besluit is en tot die tijd kunnen we gewoon strijdbaar zijn.

Moet eerlijk zeggen dat ik hier zelf ook nog niets over weet, maar ieder tegengeluid stimuleer ik, want te laat is het pas als er definitief een besluit is en tot die tijd kunnen we gewoon strijdbaar zijn.
absoluut en volledig mee eens ,maar als je hier op vwc een groot netwerk aan echte liefhebbers hebt die je mogelijk kan inzetten en je laten helpen met het evt behalen van het doel waar we allemaal voor willen strijden dan sla je wat mij betreft de plank enigszins mis door niet transparant /duidelijk te zijn (persoonlijke mening uiteraard)

beetje vergelijkbaar misschien met de Qr code die gescand kon worden met de afhaaldagen afgelopen jaar ,idee goed en welkom maar de uitvoering weer net niet naar de volledige mogelijkheid doorgedacht /uitgevoerd

Laatst bewerkt:
beetje vergelijkbaar misschien met de Qr code die gescand kon worden met de afhaaldagen afgelopen jaar ,idee goed en welkom maar de uitvoering weer net niet naar de volledige mogelijkheid doorgedacht /uitgevoerd
Het stond één ieder vrij om de poster uit te printen en in winkels te hangen waar deze nog niet hing hoor.

Waarom krijg ik het gevoel dat dit is opgezet meer voor de secundaire reden die ze aangeven?
😉 ,denk dat ze nu pas beseffen dat het grootste gedeelte vd koek naar de importeurs gaat,terwijl deze gewoon hun handel voortzetten/uitbreiden in Duitsland en België zonder dus eigenlijk echte verliezen te lijden ipv de winkeliers die hun jaren lang gigantisch veel omzet hebben gegeven,van ons geld als liefhebbers

Het stond één ieder vrij om de poster uit te printen en in winkels te hangen waar deze nog niet hing hoor.
Weet ik ,maar heeft niet echt gewerkt toch?

Initiatief prima, uitvoering mislukt mag ik het zo kwalificeren dan?

Bij elke online bestelling moet je allerlei vinkjes zetten met akkoord voor allerlei zaken, had er een bijgestaan voor bent u tegen een verbod dan hadden we nu een mega aantal aan geregistreerde/aangegeven tegenstanders gehad,slechts een enkel idee 😉

Iedereen te lang op zijn eigen eilandje/belang gezeten vrees ik naar mijn bescheiden mening,heb ze zelf bv in de drie winkels waar ik ben geweest niet gezien

Echt, kunnen we nu eens kappen met elk goedbedoeld initiatief te voorzien van een negatieve lading. Ik word er gek van om in ELK topic dat bedoeld is om ons te informeren of dat er positieve actie of wat dan ook op touw wordt gezet, dat dat voorzien wordt van een negatieve wanklank die ook nog eens 1000000 keer hetzelfde is.

Het staat iedereen vrij om zelf met een bord op het malieveld te gaan om te demonstreren, maar dat doet ook niemand van ons.

Laten we nou eens kappen met klagen over actie dit niet gewerkt, actie dat niet gewerkt en weet ik nog zoveel meer. Straks doet helemaal niemand meer wat en worden we daar nú vrolijk van?

Er is 1 speculaties topic, laten we dat gebruiken voor galspuwen en verder alles wat positief is bedoeld ook minimaal opbouwend kritisch of gewoon ook echt positief benaderen.

Zo, dit moest er even uit. En door.

Weet ik ,maar heeft niet echt gewerkt toch?

Initiatief prima, uitvoering mislukt mag ik het zo kwalificeren dan?

Bij elke online bestelling moet je allerlei vinkjes zetten met akkoord voor allerlei zaken, had er een bijgestaan voor bent u tegen een verbod dan hadden we nu een mega aantal aan geregistreerde/aangegeven tegenstanders gehad,slechts een enkel idee 😉

Iedereen te lang op zijn eigen eilandje/belang gezeten vrees ik naar mijn bescheiden mening,heb ze zelf bv in de drie winkels waar ik ben geweest niet gezien
Mocht er wonder boven wonder geen verbod zijn aankomende jaarwisseling dan hebben ze de laatste kans om het (voor wat het waard is) alsnog een keer goed te doen.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Jaar op jaar is er te weinig gedaan aan de kant van de meeste winkeliers. Er had gewoon veel meer in gezeten.

Maargoed dat is achteraf praten. Als het nu nog lukt om iets opengebroken of uitgesteld te krijgen dan sta ik echt perplex. Ik hoop t.

Echt, kunnen we nu eens kappen met elk goedbedoeld initiatief te voorzien van een negatieve lading. Ik word er gek van om in ELK topic dat bedoeld is om ons te informeren of dat er positieve actie of wat dan ook op touw wordt gezet, dat dat voorzien wordt van een negatieve wanklank die ook nog eens 1000000 keer hetzelfde is.

Het staat iedereen vrij om zelf met een bord op het malieveld te gaan om te demonstreren, maar dat doet ook niemand van ons.

Laten we nou eens kappen met klagen over actie dit niet gewerkt, actie dat niet gewerkt en weet ik nog zoveel meer. Straks doet helemaal niemand meer wat en worden we daar nú vrolijk van?

Er is 1 speculaties topic, laten we dat gebruiken voor galspuwen en verder alles wat positief is bedoeld ook minimaal opbouwend kritisch of gewoon ook echt positief benaderen.

👍,die van mij moest er ook even uit man en elk initiatief is er 1 maar dan heb je de strekking van mijn post denk ik niet helemaal begrepen.

De versplintering van de branche in zijn geheel met ieder zijn "eigen " belangen had anders,beter en daarmee doeltreffender gekund 😉

Ps zie mijn eerdere berichten in dit topic

Wel ironisch dat jij wil dat men stopt met klagen, terwijl jouw hele bericht niets anders dan geklaag is.

Back
Bovenaan