Vragen aan Vuurwerkmania 2026-2027!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Wat is er gebeurd met de Strong Celebration? Geen salutes meer en slappe boeketjes... Heel jammer! Had er 3 gekocht, maar heb er 2 laten staan.

Ik heb via begin januari via jullie website een bericht gestuurd over de Golden Palm. Ik heb er nog eentje staan, heb daar veel geld voor betaald, en na het zien van de straatfilmpjes geschrokken van de belabberde uitwerkingen, totaal niet in de buurt komend van jullie filmpje. Ik heb daar geen reactie op mogen ontvangen, daarom moet ik het helaas op deze manier doen. Ik mag hopen dat jullie met een passende oplossing gaan komen, want ik voel mij best een beetje "genaaid".

Wat is er gebeurd met de Strong Celebration? Geen salutes meer en slappe boeketjes... Heel jammer! Had er 3 gekocht, maar heb er 2 laten staan.
Salutes zijn een lastig verhaal nu alles kooiloos moest afgelopen jaar.
Helaas zijn er (soms op het laatste moment) producten aangepast vanwege het einde van de kooien. Zo zijn er salutes maar ook spinners verdwenen uit producten waar ze eerder nog wel in zaten. Zelfs nieuwe producten hadden bij de introductie (eerste filmpjes) nog spinners en bij daadwerkelijke levering niet meer. Sommige importeurs communiceren daar duidelijk over, maken nieuwe filmpjes of geven een product een andere naam en dan weet je waar je aan toe bent. In het geval van de Strong Celebration die veelal mede wordt gekocht vanwege de salutes was er geen sprake van enige communicatie en dan is het wel heel zuur als je hem koopt en de salutes zitten er niet meer in.

Back
Bovenaan