Fallas 2026 wie gaan er?

Ik was door doorgewinterde Valencia-gangers al gewaarschuwd, één bezoek en je gaat voor gaas. Afgelopen oktober voor het eerst geweest. Supergoed bevallen.
Nu voor het eerst naar Fallas, van 14 t/m 20 maart. Heel benieuwd hoe vaak ik op het plein te vinden ben, aangezien ik niet perse heel blij wordt van extreme drukte.
Maar heb er vertrouwen in dat er genoeg te zien en te doen is op andere plekken en dat ik daarbij wordt geholpen door ervaren gasten.

Ik was door doorgewinterde Valencia-gangers al gewaarschuwd, één bezoek en je gaat voor gaas. Afgelopen oktober voor het eerst geweest. Supergoed bevallen.
Nu voor het eerst naar Fallas, van 14 t/m 20 maart. Heel benieuwd hoe vaak ik op het plein te vinden ben, aangezien ik niet perse heel blij wordt van extreme drukte.
Maar heb er vertrouwen in dat er genoeg te zien en te doen is op andere plekken en dat ik daarbij wordt geholpen door ervaren gasten.
ben zelf ook niet van de extreme drukte. maar die mascletas en avond shows op het plein zijn wel echt de moeite/stress in de drukte zeker waard. Wel een tip kom echt optijd naar het plein.

Nouuu dat zal weer eens tijd worden vriend. Drukte kan je prima vermijden, wij gaan al jaren zo goed als niet meer naar het plein. Genoeg leuke andere dingen overal!
Ja mee eens.. Fallas is zoveel meer uiteindelijk. Ik twijfel sterk.. Hebben jullie niet een plekje vrij :D

Back
Bovenaan