HVLV Statusupdates

Mocht in dit topic hierin iets staan "wat niet gepast is" ondanks dat ik enkel reageerde op wat uitspraken die iets eerder gedaan waren.
Dan mag je van mij dat betreffende bericht weghalen hoor.

Ik trek even het boetekleed aan.

Ik merk dat ik sinds die hele , in mijn ogen gemanipuleerd , verbied discussie erg negatief ben geworden en een beetje met mijn ziel onder mijn arm loop. Oud en nieuw is al mijn hele leven de belangrijkste dag in het jaar voor mij. Dit verbod doet mij echt veel pijn.

Als ik reflecteer op mijn gedrag hier dan denk ik dat ik erg veel en steeds negatief heb lopen posten in allerlei discussies . Ik zal hier mee proberen te stoppen en mindful te zijn met wat ik hier bijdraag.

Ik heb eerder wat eigen consu showtjes en wat vuurwerkreizen geupload en zal in vervolg proberen wat nuttigs en gezelligs bij te dragen aan de sfeer en het post niveau hier .

Ik zal een dezer dagen proberen mijn consu show van afgelopen jaar te uploaden. Ook had ik door heel veel te rijden allerlei kleine funke cat 1 en 2 artikelen gekocht die van mij , gezien hun fenomenale kwaliteit, wel even in het zonnetje gezet mogen worden..")

Back
Bovenaan