Onze nieuwe campagne: 'Je bent een rund als je Nederland een vuurwerkverbod gunt'

Ik vind dus dat de winkeliers beter dat 10'tje per maand als abbo kunnen nemen.
Wij als liefhebbers mogen niet meer in NL kopen, maar hun raken alles kwijt.

Wat is dan een 10tje per maand als vuurwerk verkooppunt?

Dat is dus vanuit HVLV ook wenselijk omdat je dan een vast bedrag hebt waar je iets mee kunt.

En dan is mijn hoop dat de rest van de liefhebbers komt met eventuele uitspattingen als gevolg.

Misschien ben ik iets te kort door de bocht maar ik zie weinig 'actie' van de mensen die juist het hardste geraakt worden, de winkeliers.

Helemaal eens.. Af en toe bijt een winkelier van zich af maar nergens iets groots opgezet gezamenlijk. Ook niet vanuit importeurs.
Ik vermoed,dat het voor de importeurs nog een iets ander verhaal is.
Als men HIER niks meer mag verkopen,dan doen ze dat wel in Belgie en Duitsland,en wellicht nog meer landen.
Kort gezegd,die KUNNEN nog iets,de winkeliers hier in dit land veelal niet.
Tenzij ze vlakbij de grens wonen en er geld in willen steken om over de grenzen een winkel te starten,maar dat is maar voor handvol een optie omdat ze er nu al dichtbij wonen.
Die hebben die keus,of ze het willen is vers 2.
De rest heeft pech,en bovendien de markt is denk ik ook zo "verzadigd" als er nog 20-winkels bij zouden komen net over de grnezen.

Wat is dan een 10tje per maand als vuurwerk verkooppunt?

Dat is dus vanuit HVLV ook wenselijk omdat je dan een vast bedrag hebt waar je iets mee kunt.

En dan is mijn hoop dat de rest van de liefhebbers komt met eventuele uitspattingen als gevolg.
Ik weet niet of winkeliers het via de belasting op 1 of andere manier zouden kunnen "terug vragen" ?
Als HVLV een ANBI was geweest dan hadden inwoners dat in elk geval wel gekund.

Ik vermoed,dat het voor de importeurs nog een iets ander verhaal is.
Als men HIER niks meer mag verkopen,dan doen ze dat wel in Belgie en Duitsland,en wellicht nog meer landen.
Kort gezegd,die KUNNEN nog iets,de winkeliers hier in dit land veelal niet.
Tenzij ze vlakbij de grens wonen en er geld in willen steken om over de grenzen een winkel te starten,maar dat is maar voor handvol een optie omdat ze er nu al dichtbij wonen.
Die hebben die keus,of ze het willen is vers 2.
De rest heeft pech,en bovendien de markt is denk ik ook zo "verzadigd" als er nog 20-winkels bij zouden komen net over de grnezen.

Ik weet niet of winkeliers het via de belasting op 1 of andere manier zouden kunnen "terug vragen" ?
Als HVLV een ANBI was geweest dan hadden inwoners dat in elk geval wel gekund.

Daar snij je een goed punt aan, wellicht is dit iets om met HVLV uit te zoeken?

Mijn kennis is (nog) niet toereikend wat dit betreft.

De importeurs zijn toch al overstag dus wat kunnen de winkeliers dan nog?
Wie zegt dat. Omdat iemand dat op dit forum gezegd heeft? Zelfde verhaaltje als die slappe turkse handpop van de vvd. Die roept iets op tv en het is gelijk de vvd koers. Die is al 1000x teruggefloten door haar achterban.

Ik geloof het pas als onze freakzaken zeggen 'het is voorbij'.

Wie zegt dat. Omdat iemand dat op dit forum gezegd heeft? Zelfde verhaaltje als die slappe turkse handpop van de vvd. Die roept iets op tv en het is gelijk de vvd koers. Die is al 1000x teruggefloten door haar achterban.

Nou dat Wedstijd is voor bij als het afgefloten is

Omdat de branche het geldzakje heeft geaccepteerd die door de overheid is voorgesteld. Het geld is dermate hoog dat een verkoop dit jaar niet meer nodig is. De winkelier krijgt niet als ondernemer.

De vvd is omweet ik inmiddels als opgezegd lid vvd. Na de avonden in Arnhem en Rotterdam is men omgepraat en merk je ook een andere koers vanuit een mevr michon.

Dus je kunt het niet willen zien of horen, maar alle signalen zijn zo duidijk als wat

Rustig aan iedereen maakt elkaar gek. Nog niet elke importeur is eruit. Er zijn nog een paar balletjes in de lucht . Alleen het wordt steeds lastiger , en de kansen steeds kleiner . Maar er moet nog veel gebeuren voor er stappen kunnen worden ondernomen . Er zijn meerdere mensen bezig achter de schermen . Waar we niks van horen of zien . We mogen blij zijn met een uitloop jaar . We moeten geduld hebben en het zou wel is een heel raar jaar kunnen worden . Waar de winkeliers niet vrolijk van gaan worden .

Laatst bewerkt:
Met of zonder uitloop jaar is het na komend jaar voorbij toch?

Wanneer komt er, naar degene die in China bestellen voor de NL'se markt, duidelijkheid dat er nog een uitloopjaar komt. En in hoeverre is dat dan nog op tijd in Nederland. Om nog een keer een 'laatste verkoopjaar' als laatste jaarwisseliing te kunnen faciliteren?

Met of zonder uitloop jaar is het na komend jaar voorbij toch?

Wanneer komt er, naar degene die in China bestellen voor de NL'se markt, duidelijkheid dat er nog een uitloopjaar komt. En in hoeverre is dat dan nog op tijd in Nederland. Om nog een keer een 'laatste verkoopjaar' als laatste jaarwisseliing te kunnen faciliteren?
Kan er niet teveel opzeggen . Het heeft met een aantal factoren te maken . Dat is allemaal juridische steek spel .Maar zou heel goed kunnen dat alles last minute gaat . Waardoor er weer een paar afhakken . En voor de winkeliers de voorbereiding heel klein wordt. Een rotzooi jaar .

Back
Bovenaan