Sweet Laker
VWC lid
En wat los je hiermee op? Dat is wat Sweet Laker bedoeld (denk ik).
In het kort bedoel ik dit ja haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En wat los je hiermee op? Dat is wat Sweet Laker bedoeld (denk ik).
Dat vuurwerk wel afgestoken kan blijven worden in de vorm hoe het nu gaat.En wat los je hiermee op? Dat is wat Sweet Laker bedoeld (denk ik).
Dit zou denk ik wel een denkrichting kunnen zijn. Aangezien je het examen moet betalen zullen veel mensen dit niet doen.
Ook zullen mensen met alcohol/drugs geen legaal vuurwerk kunnen hebben.
Daarnaast heb je regels zoals:
-niet stoken bij een ziekenhuis
-niet stoken bij een kinderboerderij
- geen alcohol
- geen drugs.
Ik ben ook maar even aan het brainstormen
Daar ben ik het helemaal mee eens dat dat zou moeten gebeuren. Ik denk alleen dat er dan geen toekomst meer is in oud en nieuw hoe het nu is.
Maar er kan wel gesproken worden over hoe kan het nog wel.
En waarom zou een 'bewijs' niet kunnen werken. Je mag ook geen autorijden zonder rijbewijs.
Maar hoe het voor mij nu voelt is:
Mensen dragen geen gordel dus verbieden wij de auto.
Ik weet het niet gelukkig maak ik niet het beleid. Het enige wat ik doe is brainstormen.
Ik las net een bericht dat de ziekenhuizen drukker waren door alcohol en drugs gerelateerde zaken.
Ik ga een petitie beginnen om alcohol te verbieden.
Drugs ook.. ooo vergeten dat is al verboden
Multi culti verrijking

Ah, het hepopfeesboekgestaan niveau wordt hier ook al geïntroduceerd. Fijn is dat.

Regels? Je bedoelt gezond verstand...Daarnaast heb je regels zoals:
-niet stoken bij een ziekenhuis
-niet stoken bij een kinderboerderij
- geen alcohol
- geen drdrugs.
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen denk ik maar nee, beetje vreemde manier van handelen. Overigens te makkelijk om er gelijk een migranten issue van te maken. Genoeg autochtoon triefel dat zich hier ook aan schuldig maakt.Nog meer feesbook:
![]()
402 d. weergaven · 15 d. reacties | Revoke citizenship and deport. | Michael McCarthy
Revoke citizenship and deport.www.facebook.com
Dit mag nooit een reden zijn dat legaal vuurwerk verboden wordt.
Nee dat mag inderdaad nooit. Alleen jammer dat ze hier alleen een immigranten issue van maken terwijl een simpele search op dumpert bv laat zien dat genoeg (helft +-) autochtonen azc's, Oekraïnse opvangen, rotondes en woonkamers opblazen.Nog meer feesbook:
![]()
402 d. weergaven · 15 d. reacties | Revoke citizenship and deport. | Michael McCarthy
Revoke citizenship and deport.www.facebook.com
Dit mag nooit een reden zijn dat legaal vuurwerk verboden wordt.
Tuulk gebeurd overal. Wanneer je grote groep raddraaiers wegrekend is het prima te handhavenNee dat mag inderdaad nooit. Alleen jammer dat ze hier alleen een immigranten issue van maken terwijl een simpele search op dumpert bv laat zien dat genoeg (helft +-) autochtonen azc's, Oekraïnse opvangen, rotondes en woonkamers opblazen.
Had je het over Hamburg of Berlijn had ik ze gelijk gegeven. Daar is het voornamelijk een immigranten probleem.
Hier in het dorp had je een groepje autochtoonse jongeren die om 12u al putjes en prullebakken aan het opblazen waren onder invloed van alcohol.
In de randstad zijn het voornamelijk immigranten of pvv aanhangers die de politie of andere mensen in uniform bekogelden.
De jaarwisseling wordt gewoon door sommige groepen gegrepen om dit allemaal te kunnen doen. Sommigen zijn gepland uit op alles wat in uniform is (sinds corona is dit fenomeen uit de hand gelopen). Anderen grijpen de jaarwissing aan om stoer te doen en dingen op te blazen en hier speelt voornamelijk social media een rol (kijk wat ik doe, ooh dat kunnen we beter etc.)