Strong Celebration [Uitloop 2020]

Slappe hap idd. Tussen al het geweld in de straat viel deze zwaar tegen. Salutes weg en slappe burst. Voor 80 meer van verwacht.

@hardstylboy Zoals eerder vermeld: dit product is jaren terug al nieuw leven in geblazen. En kwam afgelopen jaren al kooiloos binnen.

Er is helaas op safe gespeeld met de nieuwe import.
Heel eerlijk: de oude salutes konden ook haast niet kooiloos zijn. Maar dat lukte in andere producten ook. Al meerdere jaren.

Dit is gewoon jammer.
Niet alleen de salutes eruit, maar de gehele uitwerking is een niveautje naar beneden gegaan. Erg pijnlijk als je 9 stuks hebt besteld.

@hardstylboy Zoals eerder vermeld: dit product is jaren terug al nieuw leven in geblazen. En kwam afgelopen jaren al kooiloos binnen.

Er is helaas op safe gespeeld met de nieuwe import.
Heel eerlijk: de oude salutes konden ook haast niet kooiloos zijn. Maar dat lukte in andere producten ook. Al meerdere jaren.

Dit is gewoon jammer.
Niet alleen de salutes eruit, maar de gehele uitwerking is een niveautje naar beneden gegaan. Erg pijnlijk als je 9 stuks hebt besteld.
Op safe snap ik op zich ook wel .Maar is toch een kooiloos product!? 5jaar kon het en nu in eens niet meer dan. Wat bijzonder zonder dat er een update product video is mocht er weer een verkoop is dat veel mensen nou ja de freaks dan laat liggen en ze mogen het filmpje ook wel aanpassen

Op safe snap ik op zich ook wel .Maar is toch een kooiloos product!? 5jaar kon het en nu in eens niet meer dan. Wat bijzonder zonder dat er een update product video is mocht er weer een verkoop is dat veel mensen nou ja de freaks dan laat liggen en ze mogen het filmpje ook wel aanpassen
Eens!

Stond ik daar, om 21:00uur, naast mijn nieuwe collega.
Helemaal hyped te vertellen dat die maar eens goed op moest letten.
Vooral het begin zou hij niet mogen missen!
Lontje vol spanning en plezier aangestoken en dan zou het moeten gebeuren.
Wat volgde was 1 grote deceptie.
Na 1 salvo was mijn blijdschap volledig weg en keek me collega mij wat beduusd aan.
Ja, dit had ik ook niet verwacht...
Rest van de box met irritatie in me donder afgekeken.

Voor de oude prijs van 35 piek had het nog prima bakkie geweest. Voor de prijs van afgelopen jaar was het enorme kat in de zak.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan