the mighty two
VWC lid
Misschien door mijn enorm hoge verwachtingen maar deze vielen toch wat tegen. Tempo lag ook laag en laatste rij was niet echt 7 maar meer 3 + 4… zat een kleine hapering in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap het ook niet. Ik vond het een topper met grote boeketten en harde burst.Ik snap de enigszins negatieve reacties hier totaal niet. Machtige cake hoor.
Perfecte uitwerking van het goud. Lanceer geluid was heerlijk. Tempo precies goed genoeg voor de hangtime. Burst dikke prima... ik vond het echt genieten! Publiek vond het ook gewoon een leuk ding
Hierbij het filmpje van degene die niet goed ging, niet goed gefilmd, laatste salvo staat er ook niet op. Deze is dus bij de reserve lont aangestokenHier was dit ook wel een van de toppers van de avond. Een van de exemplaren die ik had stopte er mee na het eerste schot. Alsof er geen komt van 1 naar 2 in zat. Na een tijdje de reserve lont aangestoken en toen gingen we terug tellen.
Deze werd door het hele publiek ook erg goed ontvangen. De opbouw was top, iets meer tijd tussen de salvo's vond ik juist goed, volle aandacht op een salvo tot die volledig weg is.
Burst was erg goed, boeketten waren groot en bleven mooi lang hangen.