Climax *NIEUW 2025*

Misschien door mijn enorm hoge verwachtingen maar deze vielen toch wat tegen. Tempo lag ook laag en laatste rij was niet echt 7 maar meer 3 + 4… zat een kleine hapering in.

Ik snap de enigszins negatieve reacties hier totaal niet. Machtige cake hoor.
Perfecte uitwerking van het goud. Lanceer geluid was heerlijk. Tempo precies goed genoeg voor de hangtime. Burst dikke prima... ik vond het echt genieten! Publiek vond het ook gewoon een leuk ding

Ik snap de enigszins negatieve reacties hier totaal niet. Machtige cake hoor.
Perfecte uitwerking van het goud. Lanceer geluid was heerlijk. Tempo precies goed genoeg voor de hangtime. Burst dikke prima... ik vond het echt genieten! Publiek vond het ook gewoon een leuk ding
Ik snap het ook niet. Ik vond het een topper met grote boeketten en harde burst.

Hier was dit ook wel een van de toppers van de avond. Een van de exemplaren die ik had stopte er mee na het eerste schot. Alsof er geen komt van 1 naar 2 in zat. Na een tijdje de reserve lont aangestoken en toen gingen we terug tellen.

Deze werd door het hele publiek ook erg goed ontvangen. De opbouw was top, iets meer tijd tussen de salvo's vond ik juist goed, volle aandacht op een salvo tot die volledig weg is.

Burst was erg goed, boeketten waren groot en bleven mooi lang hangen.

Hier was dit ook wel een van de toppers van de avond. Een van de exemplaren die ik had stopte er mee na het eerste schot. Alsof er geen komt van 1 naar 2 in zat. Na een tijdje de reserve lont aangestoken en toen gingen we terug tellen.

Deze werd door het hele publiek ook erg goed ontvangen. De opbouw was top, iets meer tijd tussen de salvo's vond ik juist goed, volle aandacht op een salvo tot die volledig weg is.

Burst was erg goed, boeketten waren groot en bleven mooi lang hangen.
Hierbij het filmpje van degene die niet goed ging, niet goed gefilmd, laatste salvo staat er ook niet op. Deze is dus bij de reserve lont aangestoken :)

Vanaf 4.11 is de climax

EDIT: moet even in het filmpje aanpassen dat ik deze kan delen op andere sites moment geduld aub

Dit is duidelijk een cake met liefhebbers en mensen die hem niet zo cool vinden. Voor ons was deze cake één van de meest bijzondere stukken vuurwerk. Hoe deze wordt gebouwd en geproduceerd in China is vrij uniek. Tube voor tube in een houten plank met 36 boorgaten, gedeeltelijk in fanshape.
De uitwerkingen zullen misschien minder interessant zijn voor iedereen maar het complete plaatje maakt dat we dit een uniek product vinden.

Back
Bovenaan