Golden Tower *NIEUW 2025*

Nou dit was de golden flop van de avond...
Maandagochtend exemplaar? Was de 25 mm cake

@Koala @Wolff Vuurwerk
Hier hetzelfde met cake nummer 2. Op 3 a 4 goede boeketten na, alleen maar ploffers. Helaas geen batchnummer bekend.
Ik was even bang dat ik de enige zou zijn na alle positieve reacties, maar Ik zie dat er meerdere waren met mindere uitwerkingen.

De overige 2 cakes waren wel echt top!

Hier hetzelfde met cake nummer 2. Op 3 a 4 goede boeketten na, alleen maar ploffers. Helaas geen batchnummer bekend.
Ik was even bang dat ik de enige zou zijn na alle positieve reacties, maar Ik zie dat er meerdere waren met mindere uitwerkingen.

De overige 2 cakes waren wel echt top!
Mijn filmpje was van deze doos:

1000049648.jpg

Hier maar 1 cake afgestoken 25MM. Viel tegen mede door de toegenomen wind en de effecten en klappen waren beduidend minder dan zelfs de hakuna matata. Misschien dat ze toch nog even moeten drogen?

Bijzonder om te lezen. Hier gewoon alle 3 de cakes prachtig mooi! Goede burst mooie effecten. Niets te klagen! De om doos is trouwens ook echt een parel om te zien!

Top cakes. Niet de aller grootste goud liefhebben (zit overal al genoeg in) maar vond deze toch mooi genoeg om mee te nemen. Goeie spreiding, goud viel mooi.
En ze maakten het waar. Hadden wel geluk met het weer, anders had ik deze een jaartje laten staan.

Het zat je niet mee volgens mij. Bij de Kingpin had je ook al een stagiair-versie.
Bij mij was die gewoon top! Prachtige cakes.
Klopt die was bij ons ook niet best. Gelukkig ook veel moois van Wolf gezien hoor zoals Gold Navy en Tarantula. Maar waren geen goedkope cakes deze en de Kingpin dus wel een domper idd.

Bij mij waren zowel de golden tower als de kingpin van goede kwaliteit erg van genoten bedankt Wolff.

Ik vind het ook goed om te lezen voor diegene die een cake hadden van mindere kwaliteit dat daar daadwerkelijk iets meegedaan word door de firma Wolff dat is nog eens een fijne klantenservice ga zo door.

25013-1464-1 geschoten en was echt meer dan prima.

25013-1464-6 Staat nog in de ombox en dus nog niet geschoten, iemand deze al wel geschoten en hoe was deze?

Back
Bovenaan