Whistling Fan

Goedkoop was hij niet (ik moest er de adviesprijs voor betalen), maar achteraf geen moment spijt van gehad, ondanks dat hij snel voorbij is.

Ik had een hoop publiek, aangezien bewoners verderop in de straat een hele grote vriendengroep uit had genodigd. Geen idee wat voor types het waren, maar staken wel redelijk wat vuurwerk (veelal blokken) af.

Om en om wat blokken/compounds afgestoken op hetzelfde pleintje en opeens dacht ik: "Laat ik eens de Whistling Fan afsteken en kijken hoe de gemiddelde "leek"/non-freak hier op reageert!"

En ik moet zeggen dat ik toch een hoop positieve geluiden hoorde!

Moet zeggen dat ik het zelf ook een geweldige waaier vond: hele goede hoeveelheid fluiters per salvo, enorm breed geschoten, de (kleine) groene mine voegt net even wat vulling toe aan de onderkant. Kan dan ook niet anders zeggen dat ik het een geweldig ding vind!

Prijs voelt wel een beetje stevig, maar uiteindelijk ontzettend blij hem toch te hebben gehad en heb er van genoten!

Helemaal eens met wat hier boven geschreven is en weinig aan toe te voegen.

Ik heb hem ook last minute voor 50 euro meegenomen als FOMO, en dat is te duur eigenlijk, maar wij zijn ook freak prijzen gewend.

Deze los geschoten op een rustig momentje tussen de dikke compounds door en ik hoorde meerdere wow's om me heen.

Deze ook aangeschaft voor de ''normale'' prijs, wat natuurlijk fors is. Maar hier komt wel ff een bak geweld uit zeg! Ontzettend breed geschoten die fluiters en deed het echt goed bij het publiek. Als je de cake los neerzet is het wel echt een wiebelaar, dus zet deze wel goed vast! Door de kracht danst 'ie behoorlijk. Maar wel een goede danser! Top product.

Hier ook een karton weggeschoten.... wat een gave dingen zijn dit. Die fluit, die breedte! Een uniek product. Niet goedkoop, maar o zo speciaal. Ik hou hiervan.

Back
Bovenaan