Exceptional *NIEUW 2025*

mag tegen de voorverkoop prijs weg (399) en met de huurprijs vd auto zit ikzelf op 415 , scheelt je nog steeds 85 euro met de huidige prijs en dat is toch weer een extra compoundje ;)

ps heb ik bij deze gelijk alle vragen beantwoord die er zijn /binnenkomen :d , midden nederland trouwens

Vond deze zelf niet exceptioneel. Mooie box hoor, maar 400 euro vind ik teveel van het goede. Gaat redelijk traag en de boeketten zijn niet mega groot, althans, niet voor de prijs. Zou deze zelf niet nig een keer nemen, maar leuk om te hebben meegemaakf (geldt ook voor de triple melody)

Een prachtige bak was het maar had er meer van verwacht.
had iets beter doorgelont kunnen worden of extra stukje snelle ertussen en je had best nog wel wat wind zag ik ,was hier bij mij optimaal nagenoeg windstil riakeo weer ,peking opera 100 en de beauty kwamen super mooi en goed uit .

het weer was,na vele jaren hier weer echt optimaal ;);)🤩🤩

had iets beter doorgelont kunnen worden of extra stukje snelle ertussen en je had best nog wel wat wind zag ik ,was hier bij mij optimaal nagenoeg windstil riakeo weer ,peking opera 100 en de beauty kwamen super mooi en goed uit .

het weer was,na vele jaren hier weer echt optimaal ;);)🤩🤩
Klopt inderdaad ik had de keuze gemaakt deze ter plekke door te lonten waardoor dit niet helemaal lekker is gegaan, het had inderdaad beter van te voren gekunt :) Ikzelf vond deze wel iets tegenvallen niet slecht maar had er meer van verwacht.

Back
Bovenaan