Platinum Sensation

Gisteren dan eindelijk overstag gegaan en deze compound besteld. Stond eigenlijk sinds jaar 1 al op de lijst, maar meestal was hij aan het einde van december uitverkocht en greep ik achter het net, of kwam het er toch niet van.
Ik kijk er enorm naar uit. Toch wel één van mijn favoriete effecten, ook nog eens in prachtige kleurencombinaties.
Helemaal mee eens! Dit jaar ook in de collectie! Heel mooi die kleuren!

Gisteren dan eindelijk overstag gegaan en deze compound besteld. Stond eigenlijk sinds jaar 1 al op de lijst, maar meestal was hij aan het einde van december uitverkocht en greep ik achter het net, of kwam het er toch niet van.
Ik kijk er enorm naar uit. Toch wel één van mijn favoriete effecten, ook nog eens in prachtige kleurencombinaties.
Ja als je van deze effecten houdt dan moet je m echt hebben

Ik had vooraf toch wat hoge verwachtingen van deze box, hij was niet slecht maar vond hem niet super overtuigend.

Ik had dit precies andersom. Ik wilde deze eigenlijk al een paar jaar schieten door de mooie kleuren maar vond op filmpjes de effect grootte echt wisselend. Maar uiteindelijk in de straat deed deze het zeer goed.

Ik had dit precies andersom. Ik wilde deze eigenlijk al een paar jaar schieten door de mooie kleuren maar vond op filmpjes de effect grootte echt wisselend. Maar uiteindelijk in de straat deed deze het zeer goed.
Ik had precies hetzelfde. Door geannuleerde kooiproducten, mijn order omgezet naar deze box en de Temptation willow. Die had ik nog nooit in mijn collectie gehad, en daar heb ik zeker geen spijt van. Wat een schitterende compounds waren dit.

Ik vond deze bak qua effecten en kleuren echt bloedmooi. Bursts waren niet de hardste van de avond maar wel dikke prima.
Toch had deze bak niet voor mij de echte wow factor. Had het idee dat sommige boeketten niet echt lekker uit de verf kwamen. Maar. Wel heel mooi...

Ik vond hem prachtig. Kon het niet winnen van al de andere toppers maar schaamde me niet om deze te schieten tussen het grote geweld.

Back
Bovenaan