Cees van der Horst Breda

Ik was wat aan de vroege kant, dus eerst eens de drie showrooms van de naast elkaar gelegen winkels bekeken. Zonder gedoe werden mijn bonnen gescaned en toen ik bij de afhaalbalie kwam was dit mijn uitzicht:
1000007720.jpg
Hoezo vuurwerk leeft niet?

Was al bang dat ik vandaag beter het valiumpje had kunnen pakken.... Maar tot mijn grote verbazing stonden mijn bestellingen in no time op (verschillende) tafels. Eerste bestelling nog niet de helft van de order gepikt, maar dat was gelukkig snel hersteld. Dus uiteindelijk binnen 15 minuten mijn bestellingen 100% kompleet. Bedankt voor de service Breda Vuurwerk.

Ik kwam hier een uur geleden 20 minuten te vroeg aan (na gelukkig net een vrij parkeerplekje gevonden te hebben want het was mega chaos), ik trof een rij aan zoals op de foto hierboven dus ik ging al van het ergste uit. Maar 10 minuten later stond mijn bestelling al klaar en hielp een vriendelijke dame me ook nog met een rolcontainer tot aan de deur zodat ik minder hoefde te lopen.

Alles ook netjes geleverd (los van 2 gratis producten, die zijn vervangen door wat anders).

Helemaal top.

Hier was het giga druk vandaag maar dit ademde wel degelijk: vuurwerk leeft.

Iedereen lekker praten met elkaar, van Tilburg tot Haarlem stonden er mensen...
Alles werd op een kar gezet, je reed je auto naar de uitgang, en voordat je kon zeggen POPOCATEPETL lag het in de kofferbak.

Fountain Orchestra en Whistling Fan meegepakt ivm FOMO.

Echt super vriendelijk personeel en iedereen deed een bekkie mauwen met je, heerlijk!

Gewoon een top zaak!!! :thumbsup:

Vanmiddag voor de 2e keer geweest. Ow man, alles klopt.
Het assortiment, prijzen, gasten buiten en binnen en de leuke meiden bij de bonnen.

Nog ff met die leuke gast met die tattoos geluld over de toekomst.

We gaan het zien mensen, hopelijk tot volgend jaar 👊

Laatst bewerkt:
3x dumbum 16shots die niet geleverd was kunnen omruilen voor een ROTP. Ongeveer half uur binnen geweest. Alles compleet op een kar en hulp met inladen. Wat een top service.😄

3x dumbum 16shots die niet geleverd was kunnen omruilen voor een ROTP.

Ik heb mijn 3 niet geleverde DB 16 ook omgeruild (met wat bijbetaling) voor een fluitblok, maar dan de Whistling Fan. Ook nog netjes een 30sh/20mm Wolff blokje (Omlabeling van de Skysweeper) gekregen ter compensatie, dus dat was netjes opgelost!

Top geregeld hier en er hing een leuke sfeer gisteren! Nog even ingemengd in een gesprekje wat o.a. Cees had met een pyroteam wat daar aan het filmen was. Heb hierin opgevangen dat ze de webshop op 2 januari gewoon weer open willen gooien!
Haha 2 januari open, ik ga sowieso niet bestellen na het terugbetaal debacle met corona.

En de prijzen zijn laat in het jaar net zo of soms nog scherper dan in het begin van het jaar. Plus de zekerheid dat je een oude 'goeie' batch krijgt heb je ook niet. Wacht zelf ook lekker af wat er dit jaar gaat gebeuren.

Back
Bovenaan