[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkkanjer Fleringen

Tja, wat moet je er van zeggen. Het blijft echt een fantastische winkel met geweldige service. Ik kan zo ontzettend genieten als ik hier binnen stap. Lekker even slap ouwehoeren met Arjan en weer weg gaan met wat Philadelphia Spitters, heerlijk van genoten weer.

Tot volgend jaar!

Vanuit regio Arnhem deze regio bezocht vandaag en kan niets anders zeggen dan keurig geregeld paar knappers aan de kassa, lekker bakkie Douwe Egberts koffie en met 10 min weer in de auto👍

Eind van de middag hier geweest en wederom fantastische service. Zoals ieder jaar heel erg goed geregeld. 2 keer knipperen en de bestelling stond klaar. Ook nog maar even wat kleine losse aankopen meegenomen. De dames achter de balie waren ondertussen ook weer in voor een fijn praatje en we waren het helemaal met elkaar eens:
Laat het volgende jaar gewoon weer mogelijk zijn om bij deze Kanjers onze inkopen te doen.

Voor nu en voorgaande jaren ontzettend bedankt en (mogelijk tegen beter weten in):
Tot volgend jaar!

Fijne jaarwisseling.

Bedankt voor de goede service vandaag! Vriendelijk personeel en goed geholpen bij de bestelling. Het was het ritje naar het oosten waard! Bedankt en hopelijk tot volgend jaar!

Vanochtend hier geweest, prima service, 6 keer koffie aangeboden gekregen. Alles op voorraad.

Alleen dat accent, dat is potverdorie wel even goed luisteren hoor🤣
Dat valt toch nog wel mee. Je moet gewoon vaker langskomen dan hoor je het niet meer.

t Is allemoal wa, ma’k heb ’t d’r nog mooi metan

Gister hier mijn bestelling opgehaald en ben erg tevreden! Vrolijke dames achter de balie en binnen 5 minuten de bestelling kunnen inladen in de auto. Wat wil je nog meer?

Hopelijk tot volgend jaar!

Ook ik sluit me graag aan bij alle lovende woorden. Gisterochtend hier geweest, was rustig in de winkel, dus tijd voor een praatje met Arjan himself. Wat een keer'l! Altijd in voor een lolletje en goed gesprek. Bestelling stond binnen no time op de balie na het melden bij de balie en de vriendelijke dames ;).

Tot volgend jaar!! 🙏

Back
Bovenaan