pyrosint89
VWC lid
€160,- bij Rembrandt vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
€160,- bij Rembrandt vuurwerk
Ksssssstttt€160,- bij Rembrandt vuurwerk
Waar?€160,- bij Rembrandt vuurwerk
Serieus??Volgens de verpakking bevat dit product 1500 gram kruit (4 × 375) in plaats van de verwachte en geadverteerde 1900+ gram. Waarschijnlijk merk je er in de straat weinig van maar die miscommunicatie blijft bijzonder.
Wat een ding zeg! Topper
Dan ben ik heel erg benieuwd wat je verder had van Wolff en wat tegenviel...Dit was wel de mooiste die ik had van Wolff. De anderen vielen eigenlijk wat tegen, dus had weinig hoop voor deze. Maar deze was eigenlijk prima. Ook niet per se meer dan dat. 3e cake erg mooi!
Ik had deze, de titanic blitz, stellar (slechtste), skyreaper. Ook de gold navy maar die was prima en de crazy cyclone was ook erg goed.Dan ben ik heel erg benieuwd wat je verder had van Wolff en wat tegenviel...Ik heb echt een totaal andere ervaring met Wolff. Fire Valley, Stormfront, 320 Spectacle Show, Full Assault, Furious... ik kan nog wel even door gaan met wat ik van Wolff allemaal had maar dit zijn kwalitatief zulke dikke en goede producten, en ook structureel van hoog niveau dat ik hier echt niks van snap. Iedereen beleeft vuurwerk op zijn eigen wijze en heeft een eigen smaak, maar ik verbaas me wel hierover.