Color Hypnose 244’s

Valt me wel op dat hij vergeleken met Shots of Anarchy (44sh meer, maar dan nog) een stuk lager, lichter en kleiner is, en toch beiden 25mm en zelfde nem. 2024 dan hier hè.

Batch 24 inmiddels in bezit.

Voorbereiding gestart voor m'n aangepaste stookwijze. Nog best een klusje. Hadden trouwens wel wat duidelijker onderscheid mogen maken tussen deel 1 en deel 2 (ipv twee keer cake 1tm4 te nummeren).

Hoi allemaal hoe moet ik de color hypnose verbinden en wat is de volgorde iemand enige idee ?

Bijlagen

• IMG-20251229-WA0002.jpeg
    IMG-20251229-WA0002.jpeg
    934,4 KB · Weergaven: 83
Hoi allemaal hoe moet ik de color hypnose verbinden en wat is de volgorde iemand enige idee ?
Zoals je hem nu hebt liggen ligt die goed. Onderaan je foto de 1 aan de 2 maken en dan zou je er moeten zijn. Wel ff goed checken op de cakes welke cake 1 is zodat je niet met de finale begint haha. Je zou ze eventueel ook allemaal achter elkaar kunnen zetten om zo de kans op vonkoverslag te verminderen, anders eventueel dik karton tussen de cakes plaatsen.

Zoals je hem nu hebt liggen ligt die goed. Onderaan je foto de 1 aan de 2 maken en dan zou je er moeten zijn. Wel ff goed checken op de cakes welke cake 1 is zodat je niet met de finale begint haha. Je zou ze eventueel ook allemaal achter elkaar kunnen zetten om zo de kans op vonkoverslag te verminderen, anders eventueel dik karton tussen de cakes plaatsen.
Ah super bedankt ik zal morgen even kijken bedankt voor de info 😁👌

Ah super bedankt ik zal morgen even kijken bedankt voor de info 😁
Scheur ook even het papier rond het lont helemaal naar beneden af en probeer het lont zo laag mogelijk aan elkaar te verbinden, zo minimaliseer je de vertraging. Succes!
Jaa komt goed maar op de dozen staat 1 tot 4 dus welke is dan als eerste staat op beide het zelfde alleen snap ik het door lonten dan nog niet zo goed niet dat ze alle 2 tegelijk gaan dat zou jammer zijn of heeft iemand toevallig een voorbeeld 🫣

En weet iemand ook hier hoe je de wasted afterparty in de goede volgorde aansluit ?

Bijlagen

• 20251230_094857.jpg
    20251230_094857.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 43
En weet iemand ook hier hoe je de wasted afterparty in de goede volgorde aansluit ?
Hij staat al op volgorde.. je hoeft alleen de juiste 1 en 2 te verbinden. Zoals je meer kunt lezen is het aan te raden wat verder in de snijden zodat je roze met roze lont kan verbinden.

Back
Bovenaan