Supreme 5 Extreme *NIEUW 2025*

Ik heb er €15 ps voor betaald, dus ik laat het wel. Want die rubro cakes 25mm klappen tegenwoordig wel goed in die nieuwe lijnen zoals sensation boxes
Ik heb daar ook wel vertrouwen in op zich hoor maar ik vind het gewoon een principe kwestie. Je moet leveren zoals je het verkoopt.

De winkelier is ook maar overgeleverd aan wat de importeur doet. De vraag is wat jij dan als reactie van de winkelier hoopt te krijgen?
Maximale is dat de winkelier het geld terug gaat geven. Niet getreurd voor hem want binnen 5 minuten heeft hij deze een een huisvader oid verkocht. Jij blij met je centjes terug, waar je niets gelijkwaardigs voor terug kunt kopen en de winkelier haalt zijn schouders op en is het voorval binnen 5 seconden vergeten.
Als je actie wilt ondernemen dan moet je Mania zelf gaan benaderen.

De winkel waar ik de supreme had besteld was (nog) niet op voorraad. Als compensatie de 4x36 four legends (bewezen topper) gekregen zonder bijbetaling. Ben achteraf wel blij dat de supreme er niet was. Vind het toch misleidend. De verkoper wist ook nog niet dat dit zo was althans zo kwam hij wel over.

Ik denk toch dat de supreme een krimpflatie set is van de Megatron 5x36.

Mijn bestelling door een buurman laten ophalen, en ja hoor ze konden de Supreme 5 niet uitleveren. Dus ik zal niet live gaan ervaren hoe deze set gaat presteren :sad:

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of iemand er al een straat video van heeft ? Filmpjes die nu te vinden hoor je de welbekende krekels 🙈 en toch heb ik ze besteld… kon wel eens de tegenvaller van dit jaar gaan worden.

Deze set gekregen ipv de Six Box. Weet nog niet of ik hier zo blij mee ben, maar we gaan het meemaken. Wel prettig dat de Supreme Eruption er gewoon in zit.

Net de Vortex geschoten van deze set, komt totaal niet overeen met het productiefilmpje xD

Heb m gefilmd, ff kijken hoe ik m hier kan delen

Dit was de vortex volgens het labeltje maar was het zeker niet, was de Eclipse!

Prima potje op zich, had alleen die extra 150 gram kruit wel kunnen gebruiken😅

Eerste paar schoten slecht gefilmd, was op de fiets

Denk dat de golden Tower wel stukje beter is, heb die zelf helaas niet maar voor wat ik op filmpjes gezien heb is die wel beter

Back
Bovenaan