Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb daar ook wel vertrouwen in op zich hoor maar ik vind het gewoon een principe kwestie. Je moet leveren zoals je het verkoopt.Ik heb er €15 ps voor betaald, dus ik laat het wel. Want die rubro cakes 25mm klappen tegenwoordig wel goed in die nieuwe lijnen zoals sensation boxes
De winkelier is ook maar overgeleverd aan wat de importeur doet. De vraag is wat jij dan als reactie van de winkelier hoopt te krijgen?Wat nou als ik het 'bewijs' van 500 gram aanlever met ophalen. Zouden ze daar nog wat mee doen?
Maximale is dat de winkelier het geld terug gaat geven. Niet getreurd voor hem want binnen 5 minuten heeft hij deze een een huisvader oid verkocht. Jij blij met je centjes terug, waar je niets gelijkwaardigs voor terug kunt kopen en de winkelier haalt zijn schouders op en is het voorval binnen 5 seconden vergeten.De winkelier is ook maar overgeleverd aan wat de importeur doet. De vraag is wat jij dan als reactie van de winkelier hoopt te krijgen?
Hi, hvl gram staat er bij deze op de doos? De NEM?
Zit er hier gewoon in!Ik zag dat de gele cake uit het assortiment, de supreme eruption, is afgekeurd. Hoe wordt hier mee om gegaan, een cake dubbel ofzo ?
Qua effecten of presteren ervan?Net de Vortex geschoten van deze set, komt totaal niet overeen met het productiefilmpje xD
Heb m gefilmd, ff kijken hoe ik m hier kan delen
Nou had de vortex effecten verwacht en kreeg dus de Eclipse, daarvan week ie dan niet af qua effecten. Maar zoals eerder gezegd, die 150 gram die we missen per cake had deze wel kunnen gebruikenQua effecten of presteren ervan?
Dus ik hoef er niet rauwig om zijn dat ik deze niet uitgeleverd kreeg? Als vervanger heb ik de Golden Tower en de Willow Maker (500 gr. 25 s 25 mm - breda vuurwerk) gekozen.Net de Vortex geschoten van deze set, komt totaal niet overeen met het productiefilmpje xD
Heb m gefilmd, ff kijken hoe ik m hier kan delen