MikosjePyro
VWC lid
Ed raket in Apeldoorn had er nog 12 staan maar ze hebben hem op de site uitgezetNog ergens kunnen vinden ja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ed raket in Apeldoorn had er nog 12 staan maar ze hebben hem op de site uitgezetNog ergens kunnen vinden ja?
Hoezo dat dan, wou net nog met FOMO bijhalenEd raket in Apeldoorn had er nog 12 staan maar ze hebben hem op de site uitgezet

Ik denk dat ene @MikosjePyro ze stiekem allemaal heeft opgekochtHoezo dat dan, wou net nog met FOMO bijhalen![]()
Moet lukken, als het nou echt tegenzit moet 4x tegelijk wel wonderen doenVoor het eerst sinds lang geen cc in de collectie.
Geniet ervan boys, hoop dat de beuk erin gaat.
Gewoon doen, paar tegelijk, dan merk je daar niets meer van.Ik kan ze nog kopen voor 28 euro per stuk. Twijfel nog, Vorigjaar knalde ze toch een stuk minder hard als voorgaande jaren.
Waar had je hem besteld?Zou dit jaar mijn eerste jaar zijn met de Cairo Crackling, maar werd zojuist gebeld dat die niet binnen is gekomen. Ben benieuwd wat de vervanger gaat worden, aangezien de bestelling vannacht al opgehaald wordt.
Bij Vuurwerk Maas en Waal, kreeg een waaier aangeboden met 32 schots met vergelijkbare effecten welke € 100 zou kosten, maar zou zo even niet weten wat dat zou kunnen zijnWaar had je hem besteld?
Met die prijs zal het vuurwerktoppers/wtf zijn....Bij Vuurwerk Maas en Waal, kreeg een waaier aangeboden met 32 schots met vergelijkbare effecten welke € 100 zou kosten, maar zou zo even niet weten wat dat zou kunnen zijn
Een 32s waaier van een mijer? Die zijn gestoord daar...Bij Vuurwerk Maas en Waal, kreeg een waaier aangeboden met 32 schots met vergelijkbare effecten welke € 100 zou kosten, maar zou zo even niet weten wat dat zou kunnen zijn
Haha niet weer hè. Vorig jaar was het ook allemaal last minute gehannes met vervangers. Goed opgelost destijds en betrof niet de Caïro maar de situatie klinkt herkenbaar.Bij Vuurwerk Maas en Waal, kreeg een waaier aangeboden met 32 schots met vergelijkbare effecten welke € 100 zou kosten, maar zou zo even niet weten wat dat zou kunnen zijn
Zoals ik het begreep was het een vervanger van Magnum, maar dat weet ik dus niet zeker zal het vannacht wel zien hahaEen 32s waaier van een mijer? Die zijn gestoord daar...
Oh dat zou hem wel moeten zijn dan inderdaad, thanks voor het delen !Artikelnummer: 2811
Artikelnaam: Crackling Mine to Crackling Tail to crakling
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 497 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Crackling Mine to Crackling Tail to crakling
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte:...
Zie laatste berichten in het topic, krijgt deze als vervanger dus jij wss ook.
in eerste instantie was ik akkoord. Maar even kort overlegd en met bijbetaling iets anders uitgezocht.