Dumbum Scream battery 25sh

Ik was gisteren ook bij huisman, en serieus ik vond dit een tegenvaller, ik heb deze niet in bestelling staan en voor mij was dit een nieuwe cake die ik nog niet had gezien.
als ik deze vergelijk met eerdere huil/fluit cakes uit het verleden die ik ooit heb gehad is dit echt een om te janken!
Niet het janken wat je kan verwachten van een fluit cake… maar janken om dat deze echt slecht is voor zijn centen.
Een gemiddeld fluit bakje (je weet wel zoon budget ding) geeft meer voldoening.
Ik laat deze lekker staan!

Laatst bewerkt:
Hmm, oke. Ik ben om eerlijk te zijn best verrast en overvallen over de reacties van sommigen.

Maar ik moet eerlijk zeggen: op de video's vind ik 'm ook klinken als een klein fluitpotje, maar op het schietveld was het echt een "pijn-aan-je-oren" fluitcake. Vergeet ook niet dat het publiek en de camera's op 80 tot wel 140 meter afstand stonden. Dat is toch even anders als thuis in de straat zal ik maar zeggen en veranderd de beleving totaal. Omdat wij deze zelf niet eerder gehad hebben kan ik niet oordelen over hoe dit artikel eerder was en toen live klonk.

Bij Huisman hebben we al een paar jaar geen fluitcakes meer gehad, wij zijn daardoor juist zelf erg blij en tevreden met dit artikel. En dat was dan ook de reactie van de meeste klanten, zeker ook omdat die gisteravond en vandaag dit artikel massaal besteld hebben.

versie uit Bels gelijkaardig, eigenlijk? iemand die al getest?
Volgens de leverancier is dat dezelfde versie.

Hmm, oke. Ik ben om eerlijk te zijn best verrast en overvallen over de reacties van sommigen.

Maar ik moet eerlijk zeggen: op de video's vind ik 'm ook klinken als een klein fluitpotje, maar op het schietveld was het echt een "pijn-aan-je-oren" fluitcake. Vergeet ook niet dat het publiek en de camera's op 80 tot wel 140 meter afstand stonden. Dat is toch even anders als thuis in de straat zal ik maar zeggen en veranderd de beleving totaal. Omdat wij deze zelf niet eerder gehad hebben kan ik niet oordelen over hoe dit artikel eerder was en toen live klonk.

Bij Huisman hebben we al een paar jaar geen fluitcakes meer gehad, wij zijn daardoor juist zelf erg blij en tevreden met dit artikel. En dat was dan ook de reactie van de meeste klanten, zeker ook omdat die gisteravond en vandaag dit artikel massaal besteld hebben.

Het fluit, maar voor de rest komt het toch niet overeen met het filmpje? Is toch verbazingwekkend dat het een totaal ander product is, dat betekent niet dat het product an sich niet goed kan zijn. Maar als ik een appel denk te kopen kijk ik er ook raar van op als ik ineens een peer krijg.

Bovenstaande filmpje is recent en filmer geeft eigenlijk aan dat het de 250 grams versie is. Naar mijn weten de versie die vrijwel iedereen nog krijg of gekocht heeft bij Loots. Dus de "meest recente batch". Als het zo presenteert zoals bovenstaand filmpje vind ik em acceptabel, maar niet boven de € 27,50!

Paar jaar geleden de echte drie traps gekocht bij Hoakan. Dat was echt een machtige topper.
Gevoelsmatig lijkt elke nieuwe versie van de afgelopen jaren elke keer iets slechter en minder sas.

Iets te veel wc eend gehalte...
Op basis van de objectieve beelden is dit een flinke tegenvaller. Helemaal voor de gemiddelde veekoopprijs van zo'n €25+

Als de meeste klanten niet weten van het bestaan van alternatieven, dan is hun reactie begrijpelijk en voor jullie een dus een succes.

Echter kijkt de freak naar geen uniek product. Dus die neemt meer in overweging of deze cake de moeite waard is. Zo vind ik de prijs te hoog in vergelijking van zijn alternatieven en vind ik het effect magertjes overkomen.
Dat gezegd hebbende baseer ik mijn mening op een filmpje. Ik heb het dus niet live gezien, gehoord of mogen ervaren.

Als de meeste klanten niet weten van het bestaan van alternatieven, dan is hun reactie begrijpelijk en voor jullie een dus een succes.

Echter kijkt de freak naar geen uniek product. Dus die neemt meer in overweging of deze cake de moeite waard is. Zo vind ik de prijs te hoog in vergelijking van zijn alternatieven en vind ik het effect magertjes overkomen.
Dat gezegd hebbende baseer ik mijn mening op een filmpje. Ik heb het dus niet live gezien, gehoord of mogen ervaren.
Ik denk dat je hem inderdaad live mee moet maken, het volume is niet goed in een video te beoordelen en dat is in dit geval wel bepalend aangezien het soort fluit duidelijk niet is zoals verwacht. Het tempo stoort mij totaal niet aangezien dit voor mij absoluut geen product is om los te schieten en met meerdere tegelijk geschoten met een ander product komt het vast wel uit de verf. Vorig jaar heb ik met de ROTP, die nog wel hetzelfde rauwe geluid heeft maar minder volume, vooral gemerkt dat ze ook in meervoud een beetje wegvielen in het geluid van andere producten. Mijn hoop is nu vooral dat deze echt hard gaan. Ik heb er een karton van besteld, die ga ik niet proberen te annuleren maar ik ga er dus het beste van hopen.

Helaas staat die niet helemaal op film, maar om jullie een idee te geven hoe deze batch presteert.

Dit is idd wel heel slecht en ook totaal anders dan het filmpje wat ik hierboven post van een 250 grams versie. Had er goede hoop in maar dit is gewoon idd wat de meeste zeggen een aanfluiting.

Helaas staat die niet helemaal op film, maar om jullie een idee te geven hoe deze batch presteert.

Gewoon slecht dus. Niks afstand, niks video. Gewoon slecht en zeker niet zoals op het filmpje die bij het verkopende product geplaatst is. Zoals eerder gezegd mag een freak hier zeker wat van vinden.

Dank voor het filmpje.

Bovenstaande filmpje is recent en filmer geeft eigenlijk aan dat het de 250 grams versie is. Naar mijn weten de versie die vrijwel iedereen nog krijg of gekocht heeft bij Loots. Dus de "meest recente batch". Als het zo presenteert zoals bovenstaand filmpje vind ik em acceptabel, maar niet boven de € 27,50!

Paar jaar geleden de echte drie traps gekocht bij Hoakan. Dat was echt een machtige topper.
Gevoelsmatig lijkt elke nieuwe versie van de afgelopen jaren elke keer iets slechter en minder sas.
Dit is hem niet, je moet de C2525SC14 hebben, die zou goed moeten zijn

Back
Bovenaan