Knettermans
VWC lid
Een aanfluiting is dan wel toepasselijkHou op, dit was gewoon een aanfluiting van jewelste en naast de slechte fluit was het tempo behoorlijk laag waar door het nog slechter over kwam.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een aanfluiting is dan wel toepasselijkHou op, dit was gewoon een aanfluiting van jewelste en naast de slechte fluit was het tempo behoorlijk laag waar door het nog slechter over kwam.

Het heeft dezelfde toon als vroeger die 200 schots missile blokjes voor 5 euro. De staarten zijn ook niet echt goed. In mijn ogen i.i.g. niet het bedrag waard en verre van ook van wat daar geroepen werd.
Het is inderdaad geen rauwe fluiter en dat had het wel moeten zijn. Hij komt wel hard over dus dat is dan een pluspuntje. Als ik moest kiezen tussen de ROTP of deze dan heeft de ROTP toch echt mijn voorkeur hoewel deze ook leuk kunnen zijn om met een aantal tegelijk te schieten en/of in combinatie met andere fluiters.
Hou op, dit was gewoon een aanfluiting van jewelste en naast de slechte fluit was het tempo behoorlijk laag waar door het nog slechter over kwam.
27,5 is echt een no go. Voor een tientje per stuk zou ik deze op de laatste dagen nog overwegen.
Jup, was gister bij de demo van huisman. Zo te lezen sta ik alleen in mijn mening en kun je dus beter van de anderen uitgaan. Zoals gezegd het is gewoon een totaal ander product dan je verwacht, zeker. Maar ik vond hem zeker goed, sterker nog het was een van de weinige producten waarvan ik zei die had ik er graag bij willen hebben. Deze gaat het in de straat echt wel goed doen.Jij hebt hem live gehoord/gezien?
Ik twijfel echt onwijs om hem te ruilen voor ROTP maar je comment geeft toch weer goede hoop.
Ben ook niet zo van het cancelen eerlijk gezegd maar door alle negativiteit na de demo toch wel een serieus twijfel geval.
Veel mensen zijn er namelijk heel negatief over maar voor iemand die 14? keer een Transbomber schiet en tóch deze cake waardeert dan weegt die mening zwaarder hahaha.
Daar moest ik ook aan denken, was tot onbeschoft af. Heb toen achteraf ook een waardebon gekregen als goedmaker.Lijkt me zelfde fluit als Special 4 destijds. Geen scream, puur fluit, maar wel echt hard oortjes kietelend. Naar fluitje.
Jup, was gister bij de demo van huisman. Zo te lezen sta ik alleen in mijn mening en kun je dus beter van de anderen uitgaan. Zoals gezegd het is gewoon een totaal ander product dan je verwacht, zeker. Maar ik vond hem zeker goed, sterker nog het was een van de weinige producten waarvan ik zei die had ik er graag bij willen hebben. Deze gaat het in de straat echt wel goed doen.

Neej, want die heeft een knalletje aan het eindeMisschien hebben ze per ongeluk wel het verkeerde fluitpotje van Klasek geschoten
Bekijk bijlage 1821336