Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga je nu verraden hoeveel vuurwerkfilmpjes je kijkt?Zijn hier nog speciaalbierdrinkers die ook op untappd zitten? Voeg me toe : Grote_Koala !
Niets lekkerder dan vuurwerkfilmpjes kijken met een mooi speciaalbiertje erbij![]()

Niets lekkerder dan vuurwerkfilmpjes kijken met een mooi speciaalbiertje erbij![]()

Is de Christmas Ale van St. Bernardus 2024-variant al te koop?Zo de Kerstbieren zijn weer binnen! Bijna dezelfde line up als vorig jaar zie ik net. Kan zijn dat er al 1 sneuvelt dit weekend.
Eind november grotendeels uitgeleverd, dus komt nu weer de winkels in.Is de Christmas Ale van St. Bernardus 2024-variant al te koop?
Alls ik dit met kerst allemaal op zou drinken heb ik de 31e nog koppijn...Voor de biermannen. Steenbergen (gulden draak) heeft weer gulden draak gerijpt op.rumvaten
De porto van eerder dit jaar was goud dus maar weer een bestelling gedaan voor de kerst.
Bekijk bijlage 1821164

Nee joh. Ééntje op eerste kerstdag en de rest gaat de kelder inAlls ik dit met kerst allemaal op zou drinken heb ik de 31e nog koppijn...
Haha maar mooie bestelling hoor, fantastische bieren!!
Voor de biermannen. Steenbergen (gulden draak) heeft weer gulden draak gerijpt op.rumvaten
De porto van eerder dit jaar was goud dus maar weer een bestelling gedaan voor de kerst.
Bekijk bijlage 1821164