Artikel niet op voorraad, wat nu?

Ja idd een winkel die de lijn van deze importeur verkoopt.

Je hebt altijd retour recht.

Precies.
De nette manier is zelf contact opnemen met de winkelier en kijken wat er mogelijk is. Leg je verhaal uit.
Mocht je er niet uit komen dan annuleren.

Nu dit topic weer actief is heb ik eigenlijk ook nog een vraag.

Ik heb begin dit jaar bij een winkel een (kooi) product gehaald. Nu dat het kooienverbod doorgaat en het meeste spul kooiloos is geworden ben ik benieuwd naar mijn product, vooral wat daarmee gaat gebeuren. Ik heb ze al 2 keer een mail gestuurd, eerste keer was nog in oktober ze zeiden toe ook dat nog niks zeker was. daar hebben ze gelijk mee, maar ik had ze na de uitspraak ook een mail gestuurd en toen zeiden ze dat de uitspraak van de rechter nog zou worden aangevochten. Dat is inmiddels meer dan een maand geleden en nog niks gehoord.

Wat vinden jullie is een product wat vorig jaar een kooi artikel was, maar nu kooiloos. Moet je dat accepteren of kan je voor een vervangend artikel gaan of eventueel je geld terug.

In principe zijn alle kooiproducten bij winkels nu verboden en als het goed is teruggehaald door de importeur.
Als er een kooiloze variant bestaat heb je grote kans dat je die krijgt.

Een op een met de winkel praten en kijken of je er uit komt. Je hebt altijd annuleringsrecht.

Back
Bovenaan