Top2000!

Voor de Top 2000 en vinyl liefhebbers.

Ik was net in de Primera en ik zag een klein platenbakje met alleen top 2000 vinyl liggen.
€ 35 per dubbel lp.
Je kan ze ook hier kopen.

Nadat ik de jaren 90 lp had bekeken en weer snel terug had gezet.
Dit is reden dat ik niet naar de top 2000 luister, maar lekker een Thunderdome cd opzet.

Ik vind het gênante eigenlijk nog wel dat de BBQ meester Marco, er zoveel in is gekomen en zoveel gestegen is... Als ik zo de zaak heb gevolgd en zijn verdedigingen hoor op de beschuldigingen heb ik toch niet het idee dat zijn acties nou zo zuiver zijn als dat hij beweert... daarnaast vind ik zelf dat een groot deel van zijn cd's thuis horen in de kruidvat en niet op de Top2000 lijst.
Overigens weet ik ook niet perse hoe het zit met stemmen, want het stemmen is toch vanaf een idioot grote stemlijst en niet perse de volledige discografie van iedere artiest?
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er niks van Tool in zit maar ja.

Ik vind het gênante eigenlijk nog wel dat de BBQ meester Marco, er zoveel in is gekomen en zoveel gestegen is... Als ik zo de zaak heb gevolgd en zijn verdedigingen hoor op de beschuldigingen heb ik toch niet het idee dat zijn acties nou zo zuiver zijn als dat hij beweert... daarnaast vind ik zelf dat een groot deel van zijn cd's thuis horen in de kruidvat en niet op de Top2000 lijst.
In dat kruitvat kan je dan een lont steken en aansteken en weer een wereldprobleem uit de wereld.

Idioten blijven volk aantrekken, Marco de frituur beunhaas, maar ook Joran van der Sloot. Die laatste schijnt heel veel fanmail te krijgen van dames die het niet geloven wat hij gedaan heeft.
Datzelfde geldt ook voor Marco B. o wat zielig voor hem, laat ik hem de top 2000 instemmen.

Gewoon lekker beuken met die hap:

Back
Bovenaan