Demo kuiper Koekange vr. 12 december 2025

Voor mij de eerste keer Kuiper Koekange en wat is het goed bevallen! Ik wist niet wat ik zag toen ik na wat vage buitenweggetjes naar Koekange ineens in een kilometer file stond! Zo wist ik in ieder geval dat ik op de goeie weg zat haha. Alles was super georganiseerd: de bewegwijzering, het parkeren, de catering en het sanitair, de showroom en natuurlijk de demo en show zelf.

Qua producten stak er best wat mooi spul boven de rest uit: gold navy, stormfront, tarantula, alles van riakeo en de iro kin beauty schieten me zo te binnen als toppers. Een enkel product was matig: de rambak kon de verwachtingen niet waarmaken, climax was het voor mij net niet en de ICB kwam niet in de buurt van de versie die op de officiële magnum-demo is geschoten.

Het mocht de pret niet drukken, want de finale was grandioos! Prachtig getimed, mooie shells en toepasselijke muziek. Zoals eerder gezegd, toen Adele opkwam met "this is the end...", moest ik ook ff slikken. Laten we met z'n allen hopen dat dit niet het geval is, want als je ziet hoe hier duizenden mensen op afkomen, van alle leeftijden en uit alle uithoeken, dan voel je gewoon dat de traditie leeft!

Was allemaal erg goed geregeld. Normaal ben ik niet zo van vuurwerk op muziek maar gister toch wel kippenvel bij het laatste gedeelte met Skyfall.

Ik schrok gister wel van het grote gat tussen NL en DE vuurwerk. Als je op de demo van passion4pyro bent geweest en SRPYRO producten live hebt gezien dan is Nederlands vuurwerk echt kinderspel. Enige bak die in de buurt kwam was de Extraordinary.

Wederom fantastische avond! Prachtige weersomstandigheden, veel mooie producten gezien (toppers zijn al meermaals benoemd) en een hele sierlijke en toffe finale.
Ik was lekker op tijd met mijn dochter, geen issues gehad met parkeren / files, hamburgertje gepakt en showroom bekeken. Stonden heerlijk vooraan, helemaal top!

Hopelijk volgend jaar toch nog een keertje.. Kuiper en team onwijs bedankt voor de weergaloze demo gisterenavond!

Zoals gewoonlijk was het weer een super demo bij Kuiper, de finale was minutenlang kippenvel van top tot teen.
Ook nog een aantal forumleden gespot die regelmatig even het forum checkte, iemand naast mij met een oranje jas aan zat ook geregeld even op het forum te kijken.
Kan ik ook geweest zijn, haha. Stond links bij het hek.

This is the end......exact door die zin heb ik dat nummer van Adele gepakt om de Kuipershow eens ouderwets in klasse af te sluiten, het is tenslotte de laatste winkeliersdemo zoals het er nu voor staat.

Special thanks gaan naar Vulcan, Caffero en Ajo

En wat mij betreft mag deze show gewoon altijd op de agenda staan!

Wat een top ambiance gisteren op het terrein. De showroom, mini food festival en mega grote opkomst maakten van deze finale editie een waar spektakel.

Al enkele jaren mag ik bij de familie door de microfoon de stem zijn tijdens deze fantastische avond. Zoals het nu lijkt zal dit voor de allerlaatste keer zijn geweest. Ook ik moest toch wel even een paar keer slikken bij de start van skyfall toen this is the end door de speakers galmde. Dan komt de realiteit wel heel dicht bij.

Al met al hoop ik dat iedereen die hier is geweest een buitengewoon mooie avond heeft beleefd en veel mooie producten hebben gezien. Mijn favorieten van de avond waren toch wel de riakeo producten, gold navy, stormfront, iro kin beauty, shellraiser, red plum, sakura sheisin en toch ook wel de Caracas chaos. Niet helemaal de Caïro zoals gewend, maar toch wel redelijke spreiding en burst imo.

Was allemaal erg goed geregeld. Normaal ben ik niet zo van vuurwerk op muziek maar gister toch wel kippenvel bij het laatste gedeelte met Skyfall.

Ik schrok gister wel van het grote gat tussen NL en DE vuurwerk. Als je op de demo van passion4pyro bent geweest en SRPYRO producten live hebt gezien dan is Nederlands vuurwerk echt kinderspel. Enige bak die in de buurt kwam was de Extraordinary.
Vreemd vergelijk op die demo.werden veel f3 producten afgestoken
..iets met appels en peren

Top showtje hoor, was hier voor het eerst en heb mij erg goed vermaakt!
Wat voor inch shells werden er geschoten dan? Waren aardige boeketten 👌

Back
Bovenaan