Extraordinary [Compound]

Oei wat een bak! Heerlijk onder deze omstandigheden. Burst en spreiding fenomenaal.. echt heel goed. Het voelt soms wel meer van hetzelfde, daarom zou ik hem zelf nooit halen. Te kort en teveel hetzelfde voor dit geld..

Voor iedere reactie is wel wat te vinden/begrijpen,ja veel geld , enigszins vergelijkbare kleuren enz , maar is toch wel mooi spul hoor zeker aangezien we voor de Nederlandse markt geen of weinig vergelijkbare opties hebben qua kwaliteit.

Heb zelf de exceptional gekocht,die ik dan persoonlijk weer wat mooier vindt qua samenstelling en kijk er toch echt wel naar uit.

Voor iedere reactie is wel wat te vinden/begrijpen,ja veel geld , enigszins vergelijkbare kleuren enz , maar is toch wel mooi spul hoor zeker aangezien we voor de Nederlandse markt geen of weinig vergelijkbare opties hebben qua kwaliteit.

Heb zelf de exceptional gekocht,die ik dan persoonlijk weer wat mooier vindt qua samenstelling en kijk er toch echt wel naar uit.
Hangtime van het goud was om te smullen! Echt wel gaaf hoor!

Alleen met wat wind is het klaar.

Vond deze echt prachtig. Wat een kleuren en spreiding. Na een aantal Riakeo producten wellicht een overkill aan goud maar op zichzelf heerlijk.

Geheel eens met Richardus.

Riakeo heeft fantastische kwaliteit. Maar dat goud doet het hem voor mij gewoon niet. De prijs voor 1.4 riakeo rechtvaardigt het voor mij niet.

Bij deze bak dacht ik vooral "oh, nu al klaar?"

Ik heb al medelijden met mezelf als het om je laatste zin gaat met de Exquisite Fantasy. Iets te snel gekocht om de kleuren 😍 Maar 400 euro wegtikken in 50 seconden... daar heb ik me achteraf op verkeken. Maargoed... ben dit jaar wel voor kwaliteit gegaan. Dat is een bewuste keuze dit jaar.

Wow wow wow, wat een prachtbak is dit, komt weer heel dik over op de demofilm (alles van Riakeo btw). Lang getwijfeld tussen deze en The Great Wall en toch voor die laatste gegaan maar dit is ook wel een hele fraaie bak zeg!

Back
Bovenaan