Riakeo Nederland

Ik heb hem gehaald voor 110. Ik wist alleen niet dat die 1.3g was, maar maakt ook niet heel veel uit, want ik steek dit jaar af in Duitsland
Is gewoon een topic over.

Vorig jaar de elegance gezien, vanavond meerdere riakeo producten bij kuiper.

Kwalitatief goed vuurwerk, lekkere burst, heldere kleuren.

Zelf geen fan van iedere keer dat goud. Prijstechnisch wel erg fors. Ik doe het er niet voor.

Helemaal mee eens. Had gevoel direct vorig jaar al. Tis allemaal veel van hetzelfde, het trekt mij niet zo. Tis echt wel kwalitatief goed spul, zeer zeker, maar ben dat goud snel zat en mis echt kleur.

Heb in het verleden veel Riakeo gehad, prachtige producten maar voor mij iets teveel goud,hadden wel iets meer met kleur kunnen doen. Nu een paar cakes genomen en vind het prima.

sluit me ook aan bij bovenstaande, absoluut top kwaliteit vuurwerk met heldere sterren en misschien wel het beste goud.
Maar dat is het ook wel, heb je de ene box gehad hoef je de rest eigenlijk niet meer te hebben want het komt allemaal gelijk over, en dat vind ik persoonlijk jammer.

Cakes hebben wel meer variatie.

Ben dan ook wel benieuwd naar de reacties in het nieuwe jaar van de freaks die veel grote Riakeo bakken hebben. Ben bang dat je er wel keer klaar mee bent.

Heb Riakeo altijd links laten liggen vanwege de prijs en de effecten die toch verwaaien bij een standaard NLse jaarwisseling. Maar dit jaar toch wel onder de indruk van de grote bakken die veel kleur hebben. Plus de waaiers zijn wel echt prachtig.

sluit me ook aan bij bovenstaande, absoluut top kwaliteit vuurwerk met heldere sterren en misschien wel het beste goud.
Maar dat is het ook wel, heb je de ene box gehad hoef je de rest eigenlijk niet meer te hebben want het komt allemaal gelijk over, en dat vind ik persoonlijk jammer.

Cakes hebben wel meer variatie.
Heb er drie gekocht exceptional,peking opera 100 en de beauty en nog wat 500 grammers , maar ik zou ze idd niet achter elkaar stoken om die reden, maar blijft mooi spul hoor

Back
Bovenaan