granddessert
VWC lid
Thanks RobinJullie zijn goed bezig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks RobinJullie zijn goed bezig
BUURMAN, wat doet u nu?Haha ik wil ook een alias aanmaken genaamd Tatjana hoor![]()
Romeinse kaars ??BUURMAN, wat doet u nu?![]()
En dan heb je het nog niet eens over die Pocahontas die achter de kassa zat bij het afhalen...Haha ik wil ook een alias aanmaken genaamd Tatjana hoor![]()
Mijn vervangingsvoorstel is:
Full Assault -> Gold Navy
Springwind -> Soundblast Show
Viva la Vita -> Cosmic Crown
Jackhammer -> Turbo Domination
Tyranitar -> Stellar
Puur gebaseerd op de vergelijking van de adviesprijs van de producten. Sommige zijn natuurlijke opvolgers en voor de hand liggende keuzes zoals Soundblast show en Turbo Domination.
Kleine Disclaimer. Dit is mijn voorstel waar ik nog geen feedback op heb gehad. Dus of ik iets moet bij betalen o.i.d. dat hoor ik nog![]()
Wat is de adviesprijs van de Full Assault? Kan die van Skyward wel vinden in eerste post van het topic.
Ik vind dit maar lastig.
Een vervanger zoeken!
Skyward advies in de begin post is uit 2019. Die is wel duurder geworden volgens mij de laatste jaren..was het niet 119,95?Wat is de adviesprijs van de Full Assault? Kan die van Skyward wel vinden in eerste post van het topic.
Ik vind dit maar lastig.
Een vervanger zoeken!
De keuze is reuze maar vind het toch wel lastig dus als er iemand is die wil adviseren
Sentinel
Full Assault
Centurion
Giganto
Daarom vind ik het ook lastigJe kunt toch niet verwachten dat als je iets voor een mooie prijs in de freakactie hebt gekocht dat je dan nu een vervanger krijgt tegen de adviesprijs, lijkt mij niet heel reëel. Maar ik kan het mis hebben hoor...
Sentinel - Full ThrottleDe keuze is reuze maar vind het toch wel lastig dus als er iemand is die wil adviseren
Sentinel
Full Assault
Centurion
Giganto
Is ook moeilijk voor de winkelier en de consument om een tussenweg te vinden. Inkoopprijzen zullen hierin bepalend zijn gok ik.Je kunt toch niet verwachten dat als je iets voor een mooie prijs in de freakactie hebt gekocht dat je dan nu een vervanger krijgt tegen de adviesprijs, lijkt mij niet heel reëel. Maar ik kan het mis hebben hoor...
Elegance leuke bak maar mis toch wel flink een aantal schoten.Sentinel - Full Throttle
Full Assault - Gold Navy
Centurion - Wildlife
Giganto - Elegance
Het heeft ook wel weer wat om alle filmpjes weer meerdere keren te bekijken en te twijfelen wat je nou precies wilt.De adviesprijs is de meest redelijke vergelijking.
Uiteindelijk kijken wij of het onderaan de streep klopt. Inkoopprijzen zijn wel omhoog gegaan voor ons maar meeste komt dan ongeveer wel uit. Oja: wij worden (en moeten) er slechter van worden, niet onze klanten.
Gaat het echt niet voor ons, dan bel ik hooguit even of betalen we je het aankoopbedrag terug.
Elk product 1-1 vervangen hoeft niet naar mag wel. Je kunt ook bijvoorbeeld voor een disturbed assortiment een aantal losse cakes voorstellen. Succes, want ik weet als liefhebber als geen ander dat je jouw oorspronkelijke bestelling natuurlijk niet voor niets zo had uitgestippeld.
Groeten, Jan