Sky Symphony 100s

Ik zit nog te twijfelen, insane crown bomber voor 150- of deze voor 169-, Welke vinden jullie mooie/beter presteren?
IC was paar dagen terug 85 euro en Symphony voor 99 euro..... Dus deze 2 samen is 184 euro en jij ziet Symphony alleen voor 169,-.. Ja die IC prijs van 85,- is nu wel weg helaas. Was een top aanbieding.

EDIT: IC ik zat met Immortal Gold voor 85,- in mijn hoofd haha.

@Kiloknallers

Persoonlijk zou ik voor de ICB gaan.

In deze tijd van het jaar zijn de prijzen natuurlijk wel aan het stijgen dus het kan lonen om wat freak shops te googlen en Black Friday in de gaten te houden.

Bij welke shops kom je en hoe ver ben je bereid om te reizen?
Koop je eventueel nog een doosje zodat ook de benzine kosten eruit gehaald worden.

Dan is er wellicht meer keuzehulp voor je.

Maar puur naar mijn smaak dus ICB.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet is ook wel om moe van te worden.

Als je een item spot voor een leuke prijs / goede deal waarom niet gewoon iemand helpen en delen zoals dit:

In plaats van:

Kun je ook iemand helpen of je mond houden.

Die IG deal bij BredaVuurwerk heeft die nu dus niks meer aan, maar je kan hem helpen met zijn keuze om te melden waar je de Sky Symphony voor 99 kan kopen.
De prijs kan ook beslissend zijn in de keuze en uiteraard waar je dit artikel dan kan halen mbt afstand.

:thumbsup:

@Kiloknallers

Persoonlijk zou ik voor de ICB gaan.

In deze tijd van het jaar zijn de prijzen natuurlijk wel aan het stijgen dus het kan lonen om wat freak shops te googlen en Black Friday in de gaten te houden.

Bij welke shops kom je en hoe ver ben je bereid om te reizen?
Koop je eventueel nog een doosje zodat ook de benzine kosten eruit gehaald worden.

Dan is er wellicht meer keuzehulp voor je.

Maar puur naar mijn smaak dus ICB.
Bedankt voor je fatsoenlijke antwoord, ik ben best bereid wat te rijden maar wil niet t halve land door, Omgeving Arnhem. Ik denk dat ik voor de crownbomber ga. De prijzen zijn natuurlijk stukkie hoger nu maar is niet super erg, ik geef het er graag voor uit dit jaar :P In de omgeving gewoon weinige leuke deals deze tijd van het jaar, heb al paar 10tjes bespaard door niet meer bij mn vaste dealer te kopen maar eens verder te kijken, dus sws winst! Bedankt voor je antwoord!

Bedankt voor je fatsoenlijke antwoord, ik ben best bereid wat te rijden maar wil niet t halve land door, Omgeving Arnhem. Ik denk dat ik voor de crownbomber ga. De prijzen zijn natuurlijk stukkie hoger nu maar is niet super erg, ik geef het er graag voor uit dit jaar :P In de omgeving gewoon weinige leuke deals deze tijd van het jaar, heb al paar 10tjes bespaard door niet meer bij mn vaste dealer te kopen maar eens verder te kijken, dus sws winst! Bedankt voor je antwoord!

Graag gedaan en succes met je keuze.

Geniet er van de 31e!

Back
Bovenaan