Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Dat klopt

Zie boven

Na wat telefonisch contact met Broekhoff blijkt er, ook na het zien van foto's inderdaad wel een deel in Nederland te zijn. Uiteraard hebben wij laten weten dan ook iig door onze klanten al bestelde hoeveelheid te willen ontvangen. We krijgen hier nog een terugkoppeling op. Voor onze klanten zullen we dit in ons eigen topic vermelden wanneer er meer informatie over is.

Hou het even netjes👍mijn idee is dan dat alles dan duidelijk is voor iedereen toch.. maar ik zal ongetwijfeld ergens niet aan denken als ik de reacties zo zie.. maar ik doe ook nog niet zo lang mee hier😃afwachten maar
Er lezen hier meer mensen mee dan je misschien beseft. Dus bepaalde mensen wijzer maken is niet nodig. ;-)

Mocht je kooi hebben, bespreek het met je leverancier en dan kom je er vast wel uit.

Wat betreft Cairo,is het denk ik afhankelijk van de winkelier.
Hebben ze al een deel binnen,dan zal dat deel verkocht worden en op=op.
Dat is dan als het zo werkt voor mij mazzel,heb er al vroeg een karton van besteld en niet te horen gekregen dat ik ze niet zou krijgen 🥳

Laatst bewerkt:
Dat is dan als het zo werkt voor mij mazzel,heb er al vroeg een karton van besteld en niet te horen gekregen dat ik ze niet zou krijgen 🥳

Wat betreft dingen die niet komen,1 van de winkeliers waar ik wat heb besteld,stuurde me van de week een mail met een lijst artikelen die vanwege kooien niet komen en waarmee ze vervangen worden.
Mocht deze lijst ongewenst blijken laat t dan weten dan haal ik die later wel weer weg.

Onderstaande producten worden dit jaar vervangen (wanneer u één van deze artikelen in uw bestelling heeft staan), het nieuwe artikel staat rechts:

• Cubic ThunderBlack Thunder Crackling (WTF)
  • 133 Shots Mixed Big DisplayProud Mary (Magnum)
  • 1.2 Gold Digger 100shotsTi-Flower (Magnum)
  • Extreme GoldfatherChain Reaction (Magnum)
  • Dakota SunsetInfinity Culture (Magnum)
  • Beast ModeThe Empress (WTF)
  • Delta EchoSecret Salute (Rubro)
  • Quick ChargerMagic Sky (WTF)
  • Las VegasPro Xplosion Shatterstorm
  • Edition One – Red SaluteSensation Box 3 (Rubro)
  • Edition Three – Gold SaluteOrange Dragon (Rubro)
  • Special #1Backfire Rudebox (Magnum)
  • Special #2Turbo Display 200 (Magnum)
  • Special #3Urban Legend (Magnum)
  • Spain Fanstyle 120Pro Xplosion Blast Fury
  • German FanstylePro Xplosion Pyroclasm
Heel veel hiervan is erg oude voorraad… niet relevant

Wat betreft dingen die niet komen,1 van de winkeliers waar ik wat heb besteld,stuurde me van de week een mail met een lijst artikelen die vanwege kooien niet komen en waarmee ze vervangen worden.
Mocht deze lijst ongewenst blijken laat t dan weten dan haal ik die later wel weer weg.

Onderstaande producten worden dit jaar vervangen (wanneer u één van deze artikelen in uw bestelling heeft staan), het nieuwe artikel staat rechts:

• Cubic ThunderBlack Thunder Crackling (WTF)
  • 133 Shots Mixed Big DisplayProud Mary (Magnum)
  • 1.2 Gold Digger 100shotsTi-Flower (Magnum)
  • Extreme GoldfatherChain Reaction (Magnum)
  • Dakota SunsetInfinity Culture (Magnum)
  • Beast ModeThe Empress (WTF)
  • Delta EchoSecret Salute (Rubro)
  • Quick ChargerMagic Sky (WTF)
  • Las VegasPro Xplosion Shatterstorm
  • Edition One – Red SaluteSensation Box 3 (Rubro)
  • Edition Three – Gold SaluteOrange Dragon (Rubro)
  • Special #1Backfire Rudebox (Magnum)
  • Special #2Turbo Display 200 (Magnum)
  • Special #3Urban Legend (Magnum)
  • Spain Fanstyle 120Pro Xplosion Blast Fury
  • German FanstylePro Xplosion Pyroclasm
Wat een kul lijst. Iemand met de ogendicht wat aan lopen vinken?

Back
Bovenaan