YOYOYO
VWC lid
Prijzen zeg..In Nunspeet staat er nog 1, 108 shots voor 'slechts' 249 euro.
Ook nog een Branco voor 275,-

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prijzen zeg..In Nunspeet staat er nog 1, 108 shots voor 'slechts' 249 euro.

Heb ze toch voor iets betere prijzen nog dit jaarIn Nunspeet staat er nog 1, 108 shots voor 'slechts' 249 euro.
Vorig jaar zelfde verhaal daar. De prijzen van producten in hun Op=Op bij andere aanbieders opgestuurd met de vraag of ze misschien een foutje gemaakt haddenHeb ze toch voor iets betere prijzen nog dit jaar![]()
er kwam geen reactie. Colorful City en Brasilian Box beiden 200 bv.Ik had er vorig jaar 2 voor 165 per stuk ofzo... nu kosten ze 275,- per stuk.. holy f. Maar ze worden niet meer gemaakt begrijp ik..Belachelijk ja. Zou die en de Kingsmen er graag weer bjj hebben maar niet voor die prijzen![]()
Zeker waar en de Cairo is een prachtig product maar aangezien het dit jaar een kooiloos product is ben ik wel bang voor de burst wat die zal gevenDie oude sws, maat tis echt achterlijk veel geld. Heb je bijna een great wall voor.
Zou toch nog iets anders overwegen.
Karton Cairo wegschieten in W-shape bijv. kan al voor ca. €150,- Heb je 3kg kruit.
Wat zou je het voornaamste verschil noemen?Kan niet in je portemonnee kijken, maar die oude batch is naar mijn mening wel echt een stuk dikker. Spektakel gegarandeerd!
De finale...Wat zou je het voornaamste verschil noemen?
Is wel aanwezig in de nieuwe batchDe finale...
Jaaa schijnbaar ik zie filmpjes van de nieuwe met de finaleOh joh, hebben ze die er toch weer i geschroeft? Nahja, dan de duratie.![]()
Komt volgens mij geen nieuwe van helaasDe finale is nooit weggeweest heren. Er is enkel een cake (reep) eruit gehaald. Waardoor het aantal shots minder is. De burst etc zou ook gewoon het zelfde zijn volgens de meeste. Dat zal ik dit jaar zelf ervaren.
Ik spreek dan wel over kooi producten.
Nieuw zonder kooi zal een verassing blijven uiteraard.
Misschien niet in de productie, maar ik weet vrij zeker dat de finale niet meer in het eerste productfilmpje van de vernieuwde versie zat.De finale is nooit weggeweest heren. Er is enkel een cake (reep) eruit gehaald. Waardoor het aantal shots minder is. De burst etc zou ook gewoon het zelfde zijn volgens de meeste. Dat zal ik dit jaar zelf ervaren.
Ik spreek dan wel over kooi producten.
Nieuw zonder kooi zal een verassing blijven uiteraard.
Aah jammer ja. Ik heb de laatste variant voor 140 in bestelling en de oude had ik twee jaar geleden voor 113eu. Dus die prijzen die jij noemt gaan mij in ieder geval te ver haha!Komt volgens mij geen nieuwe van helaas
Ah oke! Nou gelukkig blijkt hij er wel te zijn!Misschien niet in de productie, maar ik weet vrij zeker dat de finale niet meer in het eerste productfilmpje van de vernieuwde versie zat.