Stuifie
VWC lid
Genietze he!Afgelopen jaren standaard met de TDS400 begonnen. Ik denk dat ik nu begin met een goeie fontein en daarna eerst eens op mn gemakje van de omgeving ga genieten voordat ik verder los ga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Genietze he!Afgelopen jaren standaard met de TDS400 begonnen. Ik denk dat ik nu begin met een goeie fontein en daarna eerst eens op mn gemakje van de omgeving ga genieten voordat ik verder los ga...
Dat is echt aan te raden ja, die sfeer van overal vuurwerk en het plezier moet je bewuster pakken, dat stoken kan erna ook prima.Afgelopen jaren standaard met de TDS400 begonnen. Ik denk dat ik nu begin met een goeie fontein en daarna eerst eens op mn gemakje van de omgeving ga genieten voordat ik verder los ga...
Nog 1x genieten van de omgeving. Zou super zijn.Dat is echt aan te raden ja, die sfeer van overal vuurwerk en het plezier moet je bewuster pakken, dat stoken kan erna ook prima.
Dat is een goed idee, hoe is de omgeving bij jullie bosrijk of woon je aan de kust? Kan ook erg mooi zijn natuurlijkAfgelopen jaren standaard met de TDS400 begonnen. Ik denk dat ik nu begin met een goeie fontein en daarna eerst eens op mn gemakje van de omgeving ga genieten voordat ik verder los ga...
GelegenheidsfreaksNiks, eerst op het gemak kijken naar het 20/30 minuten geweld van alle gelegenheidsfreaks om je heen met hun 4 potten. Rond 00:20 a 00:30 beginnen met het stoken van mijn gekochte spulletjes zonder al te veel afleiding om me heen.