Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Veel beter. Trusten!ja godverdomme.. jullie praten me gewoon een tailbakkie aan. Ik heb de Fire Festival dit jaar met uitzondering in de straat. Is de Midnight beter?
Wil je serieus zeggen dat je de Rainbow / Something Different nooit hebt gehad en dat je de Midnight Serenade nog niet besteld hebt? Dan weet je echt niet wat je mist!ja godverdomme.. jullie praten me gewoon een tailbakkie aan. Ik heb de Fire Festival dit jaar met uitzondering in de straat. Is de Midnight beter?
Als je dit nog niet gehad hebt ben je toch een beetje een nepfreak…ja ….. jullie praten me gewoon een tailbakkie aan. Ik heb de Fire Festival dit jaar met uitzondering in de straat. Is de Midnight beter?
Just saying.Huis al af?Veel beter. Trusten!

Vrijdagavond live stream en aan het rad draaien JanOplossing van het spookjesmysterie!
Terwijl wij druk bezig waren met ons nieuwe huis, waren jullie druk aan het speuren naar dat %@#$!@ spookje. En dat maakte een hoop los: rond de 100 reacties op het forum volop speculaties, hints, leedvermaak en zelfs slapeloze nachten... Het spookje heeft jullie weer aardig gek gemaakt dus missie geslaagd!
De eindstand:
57 goede inzendingen totaal
24 daarvan meteen goed, zonder extra tip
28 hadden genoeg aan tip 1
5 vonden het na tip 2
Tja, en de rest had de hoop te snel opgegeven
Speciale vermelding voor Pietje Pyro, die als allereerste het juiste antwoord instuurde. Hoe kan het ook anders en zo is de cirkel ook weer mooi rond!
Waar zat dat spookje nou verstopt?
Hij zat op de Midnight Serenade - verstopt in het low noise-logootje (je kunt hem nog opzoeken als je wilt). Een klein en stil hoekje maar toch scherp gezien door velen van jullie.
Hierbij bedankt voor jullie fanatisme, de gezelligheid en het massaal meedoen! De prijs en de winnaar zal ik deze week bekend maken.
Oplossing van het spookjesmysterie!
Terwijl wij druk bezig waren met ons nieuwe huis, waren jullie druk aan het speuren naar dat %@#$!@ spookje. En dat maakte een hoop los: rond de 100 reacties op het forum volop speculaties, hints, leedvermaak en zelfs slapeloze nachten... Het spookje heeft jullie weer aardig gek gemaakt dus missie geslaagd!
De eindstand:
5 vonden het na tip 2
Speciale vermelding voor Pietje Pyro, die als allereerste het juiste antwoord instuurde. Hoe kan het ook anders en zo is de cirkel ook weer mooi rond!
Hij zat op de Midnight Serenade - verstopt in het low noise-logootje (je kunt hem nog opzoeken als je wilt). Een klein en stil hoekje maar toch scherp gezien door velen van jullie.
Hierbij bedankt voor jullie fanatisme, de gezelligheid en het massaal meedoen! De prijs en de winnaar zal ik deze week bekend maken.
Gefeliciteerd @Pietje PYROOplossing van het spookjesmysterie!
De eindstand:
5 vonden het na tip 2
Zelfs nu zie ik het nog niet.....
Na 100 keer inzoomen op de Midnight Serenade om het spookje te vinden kon het niet anders dat ik hem in het echt ook moet zien. Goede aanbieding, super benieuwd hoe hij in de straat zal zijn!Goedemorgen,
Speciaal voor iedereen die nu onwijze interesse hebben in de Midnight Serenade... In de aanbieding t/m donderdag a.s.
Verder nog 3 extra deals. Doe er je voordeel mee of niet
Deze week volgt de uitslag van de actie! Ga het nodige nu doen maar is wel even een klusje. De prijs? Die houden we even geheim, maar dat moet toch een gaaf projectje gaan worden
Groeten, Jan
Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook zoeken we niet naar de vage vlek op de vuurwerk bril die vorig jaar veelvuldig werd genoemd. Voordat mijn inbox opnieuw ontploft![]()
Hij zat ook hier vond ik Bekijk bijlage 1816786
Daar heb je inderdaad een loep voor nodig, zo ver kon ik niet inzoomen in ieder geval... Dacht bij tip 1 wel dat dit hem was, maar ja niet gezien.
Daar heb je inderdaad een loep voor nodig, zo ver kon ik niet inzoomen in ieder geval... Dacht bij tip 1 wel dat dit hem was, maar ja niet gezien.