[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Sorry! Tussen het klussen door...

Hierbij de extra tip + bonus tip!

- het spook is te vinden op een nieuw product waarvan eerder 2 omlabelingen op de markt verkrijgbaar waren.

Bonus: vorig jaar was dit het favoriete product van Pietje pyro (of een van de)

Deals houden jullie tegoed van me.
Over paar jaar Help me man is klussen de vuurwerkbunker was binnen paar dagen klaar maar de rest 🤣 altijd leuk dat klussen

Dat vind ik heel sportief van je. En waarschijnlijk heb jij net als vele anderen ook al een behoorlijk lekkere lijst bestelde toppers.

Hebben we het nog over hetzelfde product?
Bekijk bijlage 1816717
Vorig jaar was dit 1 van de weinige producten van het assortiment dat ik niet had besteld. Deze stond dus nog op het verlanglijstje van afgelopen jaar maar zit nu wel bij de collectie. Benieuwd hoe deze uit de verf komt😍

ik had volgens mij de laatste something different hier bij Jan ,ben echt wel benieuwd naar dit bakkie ,had de straat video's al gezien ook en vooral die van pietje heeft me overtuigd destijds ,perfect zo qua video/locatie :thumbsup::applause:

Wauw hier heb ik echt zo hard overheen gekeken. Heb die box wel vijf keer uitgespit omdat ik al dacht dat die het moest zijn na hint uno. Jammer.
Dan heb je hetzelfde probleem als ik, gelukkig ben ik dan niet de enige🤣

Als je met de hints van Jan nu nog niet weet over welke box het gaat, dan zie je echt spoken. Hoewel, ik kan de afbeelding inmiddels al wel dromen en ik zie ‘em nog steeds niet. Ben bang als je er een kringeltje omheen zet ik het nog steeds niet zie😅😅

Ik begin te twijfelen aan Jan hoor, hij heeft ‘em wel heel goed verstopt😂

Succes voor degenen die meedingen voor de ongetwijfeld lekkere prijs!

Dan heb je hetzelfde probleem als ik, gelukkig ben ik dan niet de enige🤣

Als je met de hints van Jan nu nog niet weet over welke box het gaat, dan zie je echt spoken. Hoewel, ik kan de afbeelding inmiddels al wel dromen en ik zie ‘em nog steeds niet. Ben bang als je er een kringeltje omheen zet ik het nog steeds niet zie😅😅

Ik begin te twijfelen aan Jan hoor, hij heeft ‘em wel heel goed verstopt😂

Succes voor degenen die meedingen voor de ongetwijfeld lekkere prijs!
Ja, ik zie ‘em nu ook! Sja, die is listig verstopt!

Back
Bovenaan