Wat steek jij als eerste af om 00:00 savonds ?

Even rustig om me heen staren, de familie en buren een gelukkig nieuwjaar wensen en dan wellicht de Event Royal Tears. Even de toon zetten en mee in de chaos.

Ik kijk eerst altijd even rond naar anderen en als het wat rustiger wordt dan begin ik.

Ik denk het volgende:
1. Rebel 2.0
2. Crackle King
3. TDS400
4. Elegance
5. Great Wall

Kan ook zijn dat TDS400 naar 18:00 gaat en dan op die plaats Tang Empire komt. Maar de keuze is reuze dus moet nog maar even kijken wat het definitief wordt.

Het gaat net als afgelopen jaren afhankelijk zijn van het weer. Als de voorspelling zo is dat het rond 12 uur gaat regenen gaat alles voor die tijd de lucht al in. Is het droog/geen wind dan heb ik nog geen idee. Zie het op het moment zelf wel.

Staan meestal met de hele straat inclusief vrienden en familie buiten af te tellen als het droog is. Hopelijk dit jaar ook weer en dan precies om 12u 3 compounds aan elkaar doorgelont de lucht in.

1 x Wolfdog 130sh - Lesli
1 x Galactic Storm 100sh - Lesli
1 x Eclipse Of Roar 100sh - Wolff

Hiermee voor 180 euro toch enkele minuten bijdrage aan de chaos met een mooie finale. Daarna hou ik me zeker een half uur in en mogen de andere hun ding doen en kan ik genieten.

Zoals velen hier aangeven ook hier de eerste 10 minuten even de kat uit de boom kijken.

De volgorde ben ik in de loop van de anvond vaak mee aan het schuiven omdat er dan toch al dingen voor 00:00 de lucht in gaan. Kan ik er ook veel meer van genieten trouwens. Ga altijd om 23:00 naar binnen om te kijken wat er nog is en waar ik mee ga starten om vervolgens tot 00:00 door te brengen met familie/vrienden.

Back
Bovenaan