1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Zelf 2 jaar terug gehad, wat een geweldige bak. Wie weet komt hij er nog eens. Ondanks dat ik hem pas 1x heb gehad, heb ik hem al zovaak voorbij zien komen bij andere en vooral in shows. Hij lijkt wel in elke show te zitten de laatste jaren. Dit haalt gelukkig de FOMO van deze bak af. Anders was het zeker weer een must have.

Door de vele positieve reacties zojuist deze voor 't eerst besteld. Ben benieuwd!
Zou hem wel op een enigzins windstil moment schieten, de fijne waaide zowat boven de woningen van de buren. Alsnog een zieke burst en prachtige kleuren hoor, maar je wil deze optimaal zien natuurlijk!

Hier ook goed hoor, kneiterharde burst. Per 25 schots heb je steeds andere kleuren maar bij die wat ik had, had je 50 schots geel. Dat was dan wel jammer.. ik sla hem in ieder geval over dit jaar en ga voor wat meer Riakeo.

DIt was zoveel grootser en harder dan de rest van de producten. Als iemand kan bevestigen dat deze kooiloos was?? een no brainer om aan te schaffen.

Als je deze burst kan maken bij de icb dan wil je dat toch ook bij je andere producten?
Of heeft de icb fabriek een speciale kruitmix ontdekt waar de rest van china te dom voor is?

Als je deze burst kan maken bij de icb dan wil je dat toch ook bij je andere producten?
Of heeft de icb fabriek een speciale kruitmix ontdekt waar de rest van china te dom voor is?
Ik heb ook moeite met geloven dat dit een kooiloze ICB was. Was het verschil voor de mensen die er live bij waren ook zo groot?

Ik heb ook moeite met geloven dat dit een kooiloze ICB was. Was het verschil voor de mensen die er live bij waren ook zo groot?
Klopt deze stak er met kop en schouders boven uit. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er dit eentje was met kooi die ze nog in een bunker hadden staan. Dat gezegd hebbende vielen mij sommige niet gekooide producten helemaal niet tegen.

Back
Bovenaan