Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert 2025

Ben erg benieuwd naar de meningen van de mensen die er daadwerkelijk zijn geweest over de Total event box en de Total display 400. Kon er moeilijk een mening over vormen via de stream.

Insane crown bomber leek weer erg goed!
Tja. Het viel me een beetje tegen. Icb was echt ander niveau. Total event vond ik echt helemaal niks, paar jaar geleden gehad en degene van vanavond was echt veel minder.

Icb was dikste burst, kleuren sterren brandden goed lang met brede spreiding, maar spreiding van goud vond ik niet geweldig, met kooi was die zekersteweten dikker. Maar zeker wel lekkere beuker

Total Event vond ik tegenvallen, maar ook zeker niet slecht... Burst minder dan icb, spreiding degelijk, effecten mooie mix maar kon niet echt m'n aandacht vasthouden.

Total Display briljante rammer. Op moment dat ik dacht "duurt te lang" kwamen er tandjes salvo's bij. Lekker ding!

Ben erg benieuwd naar de meningen van de mensen die er daadwerkelijk zijn geweest over de Total event box en de Total display 400. Kon er moeilijk een mening over vormen via de stream.

Insane crown bomber leek weer erg goed!
Die tds 400 leekt me wel goed, jammer dat ze de 300 niet geschoten hebben.

ICB stak er met kop en schouders bovenuit.
Total Event Box had wat kleinere boeketten, zeker het eerste stukje. Was prima maar sprong er voor mij niet uit.
400 ramde er goed op, maar komt op zo'n demo toch niet echt tot z'n recht. Vond de 100s turbo beter.

Zie nu al weer dat het merendeel per 2 of zelfs meer geschoten wordt en dan haak ik al af, je kan ze ook per 4 of 6 tegelijk schieten hé maakt het nog meer indruk en lijkt het nog ergens op😉 nee sorry maar sla een broekhofje over ,🤮

Zie nu al weer dat het merendeel per 2 of zelfs meer geschoten wordt en dan haak ik al af, je kan ze ook per 4 of 6 tegelijk schieten hé maakt het nog meer indruk en lijkt het nog ergens op😉 nee sorry maar sla een broekhofje over ,🤮
Producten stonden voldoende uit elkaar om in te schatten wat eentje deed. Het publiek stond 70-80 meter breed ongeveer dus per 2 schieten was gewoon een goede keuze. Sommige artikelen werden zelfs eerst per 1 geschoten en daarna per 2, zodat iedereen een goed beeld had.

Je reactie is een beetje ongenuanceerd.

Leuke avond met een prima finale.

Mijn lijstje toppers in willekeurige volgorde:
display turbo box, lekker rammertje en met de 20% acceptabel
philadelphia spitters gewoon erg goed uitgewerkt, je hebt wel goed weer nodig
the four legends; ging er verassend hard op vond ik! prijs van 139 niet waard maar met 20% wel het overwegen waard
San marino golden medal; leuke nieuwe binnenkomer voor in de vooravond
ICB, geen toelichting nodig, erg dik!
400 shots TDS ook gewoon steengoed

De rest van de grote boxen vond ik rommelig.Oja en de bizar 14 een leuk hebbedingetje!

Dank voor de twee freaks (geen idee wie ze waren) met wie ik stond voor de gezellige avond, thunderking/single shot verzamelaars haha

Leuke avond met een prima finale.

Mijn lijstje toppers in willekeurige volgorde:
display turbo box, lekker rammertje en met de 20% acceptabel
philadelphia spitters gewoon erg goed uitgewerkt, je hebt wel goed weer nodig
the four legends; ging er verassend hard op vond ik! prijs van 139 niet waard maar met 20% wel het overwegen waard
San marino golden medal; leuke nieuwe binnenkomer voor in de vooravond
ICB, geen toelichting nodig, erg dik!
400 shots TDS ook gewoon steengoed

De rest van de grote boxen vond ik rommelig.Oja en de bizar 14 een leuk hebbedingetje!

Dank voor de twee freaks (geen idee wie ze waren) met wie ik stond voor de gezellige avond, thunderking/single shot verzamelaars haha
Helemaal eens met je lijstje, al vond ik Urban Legend ook goed overkomen en een speciale vermelding voor die crosettecakes en Glitter Wall! Daar moet je van houden, maar vond ze erg fijn!

Het mooie van de 400TDS is dat je wéét dat het ten opzichte van de boxen daarvoor een stap terug is in kaliber maar dat de ervaring dat heel goed maskeert. Lekker tempo en de lucht is altijd goed gevuld.

Wel grappig dat ze op de uitgedeelde schietlijst de afbeelding van de 300UMD bij de 400TDS hebben geplakt. :p

Back
Bovenaan