[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Sorry, dit gaat sommigen van jullie geld kosten...

Er staan wat verse weekacties klaar. De beschikbaarheid op sommige producten voor deze prijs is beperkt. Dus sla snel je slag want ze kunnen dus sneller weg zijn dan je denkt!

Doe er je voordeel mee... Of niet natuurlijk :d
Heeft wel weer wat gekost! Komt de crazy cyclone nog bij jullie in het assorti ? Ben waarschijnlijk niet de enige die met smart aan het wachten is vermoed ik.

Er staan wat verse weekacties klaar. De beschikbaarheid op sommige producten voor deze prijs is beperkt. Dus sla snel je slag want ze kunnen dus sneller weg zijn dan je denkt!

Het is echt moeilijk! Maar moet toch echt nog even wachten tot ik weet of de kooi producten uitgeleverd mogen worden.

FLINT!! Yes :D en de Marathon Sparkle.. YES! en de Swirling.. en de cyclone.. en de turning boom...

Dat gaat me zeker geld kosten...

Mooie actie weer Jan!

Is deze los verkocht? Lijkt mij een losse fontein uit een assortiment of een ouder product. Heb wel een filmpje gevonden en idd wel geinige fontein. De Fountain 888 of 999 zijn aanraders en los bij ons verkrijgbaar. Iets hoger kaliber wel dan de Bremen :d
Ja los verkocht, dacht vraag het toch ff. Vond m wel erg leuk uitvallen in het echt. Ja zag die ook, die ga ik sowieso halen dit jaar. denk nog stuk of 10 misschien. haha

zo bestelling 6 is inmiddels weer gedaan 2 x rotp en 2 x precious gold ,wel jammer dat er nog steeds sommige prod.video's op zwart staan ,of misschien juist wel weer goed voor het budget :d:handsup:

Precious Gold wel. :thumbsup:

En wie weet wat er nog uit de hoge hoed getoverd kan worden, kan het altijd vragen is mijn insteek.
werden we toch vrij snel op onze wenken bediend door Jan he !! 2 stuks in de pocket heerlijke cake en denk zelfs dat die de riakeo 500 grammers misschien zelfs wel overstijgt ,heb er een paar van riakeo dus kan ze vergelijken dit jaar

zo bestelling 6 is inmiddels weer gedaan 2 x rotp en 2 x precious gold ,wel jammer dat er nog steeds sommige prod.video's op zwart staan ,of misschien juist wel weer goed voor het budget :d:handsup:

Heb je lang volgehouden harry. Haha. :thumbsup:

werden we toch vrij snel op onze wenken bediend door Jan he !! 2 stuks in de pocket heerlijke cake en denk zelfs dat die de riakeo 500 grammers misschien zelfs wel overstijgt ,heb er een paar van riakeo dus kan ze vergelijken dit jaar

Jep, alleen het bestel minimum is helaas 50 euro... Anders had ik hem er direct bij gedaan.

Vind dat toch altijd jammer, want heb 2 weken geleden de Viva la Vita besteld en dan had ik deze er zeker bij gepakt.

Maar ach, het is wat het is.

Jep, alleen het bestel minimum is helaas 50 euro... Anders had ik hem er direct bij gedaan.

Vind dat toch altijd jammer, want heb 2 weken geleden de Viva la Vita besteld en dan had ik deze er zeker bij gepakt.

Maar ach, het is wat het is.
heb de viva la vita ook al in bestelling staan en hopelijk valt deze straks niet weg (kooi) , is met een klein budget idd wat lastiger maar wellicht komt die straks nog wel op je pad of is die tijdens het afhalen nog haalbaar voor je man .👍👍

heb de viva la vita ook al in bestelling staan en hopelijk valt deze straks niet weg (kooi) , is met een klein budget idd wat lastiger maar wellicht komt die straks nog wel op je pad of is die tijdens het afhalen nog haalbaar voor je man .👍👍

Budget is grotendeels al uitgegeven en ik pak nu echt alleen nog de parels eruit en misschien een impuls aankoop bij afhalen.
Het gaat mij er dit jaar vooral om, om zoveel (als voor mij) mogelijk freak shops af te gaan voor de sfeer.

Bestel er 2 en je bent er 😃

Ik ben het 100 % met je eens, maar laat ik nou een soort 'gewoonte' hebben om geen vuurwerk dubbel te kopen op wat klein spul na.

Ook ben ik niet van het annuleren want dat kan ik ook doen...
Cancel order 1, en bestel de Viva la Vita opnieuw met de Precious Gold erbij.
Maar zo ben ik gewoon niet.

Heb het bij Vathorst ook al aangegeven, maar ik zou graag voor order 2 en verder graag een lager of geen bestel minimum zien zodat ik dan de 'kleintjes' mee kan pakken.

Al dan niet met behulp van een code of iets dergelijks.

Maar goed, misschien komen er bij Donadoni nog extra dingen voorbij en dan kan ik hem misschien alsnog meepakken.
En anders zal er vast nog wel een shop zijn die hem aanbied.

:thumbsup:

weet wel ,dubbel schieten is dubbel het plezier :thumbsup: ,maar begrijp je volledig hoor !!! Jan kennende tovert die vast nog wel wat leuks /aantrekkelijkst uit zijn "bouwhelm"dus komt vast goed :d👊

Back
Bovenaan