Blue Lion King - Predator

Heb hem zelf voor €89 aangeschaft bij Vathorst voor een freak deal. Denk dat de Max die ik zal betalen €99 zal zijn voor deze box. Want alles rond de 100/110 heb je wel echt hele dikke 30mm boxen al
In de freak wel ja😜.. super flowers was maanden terug 110 en snel weg ... nu niet aan te komen onder de 125-130

Vorig jaar inderdaad voor 70 Euro gehad en dat was natuurlijk een koopje voor deze mooie box. 100-110 is de box voor mij ook wel waard.

Vorig jaar in de mystery bij outlet gekocht en super goed bevallen. Dit jaar na wat wikken en wegen toch op andere producten uit gekomen.. tot de buurman advies vroeg wat hij moest bestellen. Dus dit jaar deze weer in de straat alleen dan 'gratis' dus eigenlijk nog beter:)
Zelf dit jaar voor het eerst gekocht maar de burst is dus echt heel goed zoals ze zeggen?

ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook gehad. Mystery deal van outlet. Vond het een mooi blokje zeker als je fan bent van blauw. Burst was prima. Om nou te zeggen dat dit echt een geweldig blok is vond ik ook weer niet. Voor 80/90 euro echt een aanrader maar als je deze voor boven de 100€ koopt valt die in mijn ogen toch wat tegen.

Back
Bovenaan