Verbod op gaasverpakkingen per 1 oktober 2025

@Vuurwerkfeestje NL

Het is bijna 1 oktober en dan gaat deze belachelijke wijziging in. Zijn er al wandelgangverhalen over wat er met het restvoorraad gaat gebeuren wat nog bij de winkeliers in de bunker ligt?
Nee, zoals het nu is moet alles op 1 oktober wonderbaarlijk verdwenen zijn. Uiteraard wordt er op verschillende fronten nog aan gewerkt om dit belachelijke idee van tafel te krijgen.

Zolang het verbod wel doorgaat mogen ze natuurlijk niet uitleveren. Beste is om dan even contact op te nemen met je winkelier voor een passende oplossing.
Nou niet helemaal toch? Dr was nl nog niets bekend over een eventuele uitloop van producten in de bunker. Meende dat 'het wereldje' daar nog mee bezig was met een advocaat.

Nee, zoals het nu is moet alles op 1 oktober wonderbaarlijk verdwenen zijn. Uiteraard wordt er op verschillende fronten nog aan gewerkt om dit belachelijke idee van tafel te krijgen.
Moet opzicht geen probleem zijn hoor wat mij betreft om alles voor 1 oktober te laten "verdwijnen " of staat de rest voorraad in de bunkers bij welke instantie dan ook geregistreerd ?🤣

Moet opzicht geen probleem zijn hoor wat mij betreft om alles voor 1 oktober te laten "verdwijnen " of staat de rest voorraad in de bunkers bij welke instantie dan ook geregistreerd ?🤣
Ergens (weet niet in dit topic of elders) werd gezegd dat alle winkeliers begin dit jaar hebben moeten doorgeven wat de restvoorraad aan gaas artikelen was.

Mooi, opgelost toch. Wij gaan ervan uit dat er geen verbod is opgelegd aldus de winkels en importeurs. Is dat ook weer opgelost.
Daarbij, met een algemeen geheel verbod wat er zeer zeer waarschijnlijk gaat komen voor 2026 hoeft je je als winkelier ook niet meer druk te maken over je vergunning toch?

Boete zal wel fors zijn
Moeten ze het wel constateren uiteraard, vandaar de vraag mbt voorraad registratie, iemand van de winkeliers die hier verduidelijking over kunnen geven mischien? Ps lijkt me praktisch ook niet echt uitvoerbaar voor de ILT of wie dat dan ook zou moeten handhaven /controleren

Back
Bovenaan