luchthuilertje
VWC lid
Laat maar doorkomen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, vergelijk dit idd met een screaming chrysantium van funke. Langzamer, minder screaming, minder swirl.Je koopt dit ook als liefhebber van de swirl scream of hoe je het effect ook wilt noemen.
Gewoon top dat Wolff in deze tijd met dit effect komt als enige op de NL markt! En nog voor een zeer schappelijke prijs. Zal wel liggen dat er geen iskra, Funke of Argento doosje omheen zit zeker ?
Denk dat dat geen goede vergelijking is. Eerder iskra Szakal en wampir. szakal kun je bij Zena voor hetzelfde bedrag ongeveer krijgen en oogt wel beter maar in Duitsland zie je dat blokje niet meer onder de 75,-. Wampir zie je momenteel "nergens" en zeker niet onder de 80.Nou, vergelijk dit idd met een screaming chrysantium van funke. Langzamer, minder screaming, minder swirl.
Denk dat dat geen goede vergelijking is. Eerder iskra Szakal en wampir. szakal kun je bij Zena voor hetzelfde bedrag ongeveer krijgen en oogt wel beter maar in Duitsland zie je dat blokje niet meer onder de 75,-. Wampir zie je momenteel "nergens" en zeker niet onder de 80.
Dan is deze swirling een betaalbaar alternatief in een freakprijs en beter bereikbaar maar zeer zeker niet als de prijs boven de 70 gaat.
In jouw geval een no brainer natuurlijk.. Maar niet iedereen koopt bij de zaak waar jij koopt. Als je alleen in NL koopt kan het dit wel een verfrissend dingetje zijn. Alleen rond de 60-65 euro (lukt sowieso) zou het interessant zijn.Wat dacht je van de Whisling Palms van Funke, die ook 100 schoten - 21mm. Gingen voor 80 euro.
Wampir ging overigens voor 65,- bij de zaak waar ik koop.
Szakal staat te koop voor 65,- bij de zaak waar ik koop.
Cyclone idd ook al gespot en gaat wel in het mandje. Ook wederom voor een zeer goede prijs. Al met al komt Wolff met toppers! En daar hoef je niet half DE en BE voor af te rijden.In jouw geval een no brainer natuurlijk.. Maar niet iedereen koopt bij de zaak waar jij koopt. Als je alleen in NL koopt kan het dit wel een verfrissend dingetje zijn. Alleen rond de 60-65 euro (lukt sowieso) zou het interessant zijn.
Maar nu duikt de Crazy Cyclone op.. Iets minder schoten maar wel 25mm wat hem wat mij betreft interessanter maakt. Het effect is leuk maar deze is voor mij iets teveel gepruttel inderdaad.